Saturday, March 31, 2007

Dun tatil oncesi son midterm'u aldim, kolay sayilabilir, ama tabi hocanin sinifta bahsetmeyim sordugu bi suru soru var, oyle olanlari aklimda ne kaldiysa cevap o dur insaallah seklinde attim, ama bi kacini dogru atmak sevindirdi, hamdolsun, neyse bu dersin filanine daha bir pur dikkat olurum ins:)okuldan ciktim, otobuse bindim, basladim, cuma gunleri mumkunse o gunde okunmasinin faziletinden dolayi hic aksatmamaya calistigim Kehf suresini okumaya, derken bi kac durak sonra, sinifimdan bir kiz yanima oturdu , selam faslindan sonra basladi su sorunun cevabini hatirliyrmusun bu sorunun cevabini diye sorular sormaya, derken iste konustuk ettik, biraz hocayi elstirdik, bahsetmedigi seylerden sordugu icn, sonra iste tatilde napacagmizdan flan derken, oncesindede onun evli oldugunu duymustum sinifta, iste yine evli oldugundan filan behsetti, derken yasini duyanlarin inanamadigini soyledi, neden dedim daha buyuk saniliyormus yalniz cok gecn duruyor, hata ben evli oldugunu duyunca sasrmistim, hatta soyle bisi, hoca soyisminden dolayiresmen kizla dalga geciyordu, yazik bisi demiyor, sadece yuzu bozuluyor, ama hoca devam ediyordu, hatta bir keresinde scarlet letter di mevzu, onunla yine dalga gecercesien, senin kac tane oldu letterin dedi acayip seviyesiz bi hoca iste, neyse o yuzden kizin biliyorum evli oldugunu, herneyse, ben cok kucuk durdugunu htta evli oldugunu duydugumda sasirdigmi soyledim, 23 yasindaymis 21 yasinda evlenmis, bana kac yasinda oldugumu sordu 27 diyince sasirdi daha kucuk durdugumu sylediki, bu beni ziyadesiyle mutlu etmeye yetti, sabah kahvaltisinda ve aksam yemeginde esime bir cok kereler sence kac yasinda gibi duruorum diye sorup bezdirdim onu:))herneyse mevzuya doneyim, bu arkadas annesine gidiyordu okul cikisi oyle dedi, hatta buyukannesinin, teyzelerini, vs...akrabalarinin burda yasadiginindan bahsetti, aaa ne guzel cok sansilisin dedim, ama o hic oyle dusunmedigini soyledi:) annesi ve diger akrbalari ayni binada yasiyorlarmis ve dusun dedi surekli dedikodu var:)) o yuzden benim evim baya uzak buraya dedi:))guldum, bazen uzakta yasamak daa guzel olabiliyor dedim:)

Yalniz bu diyologun ardinda benim aklima baska dusuncelerde geldi,...mesela o arkadasda oldugu gibi bir cok tandigimda ailesinden akrabasindan uzakta yasasin cok istiyor, cunku nekadar yakin o kadar cok dedikoduluk malzeme oluyor bir o kadarda dedikodu, yaliz iste biz Hakka-Hakikate inanlari digerlerinden ayriran vasiflarimizdan biri, elinden oldugu kadar dilindende emin olmak olurken iste biz bu noktada bir ayricalik gosteremiyoruz ya bu iste cok uzucu, bende mesela dilinin kemigi yok diye tanimladigimiz insan guruhundan olabildigince uzak durmaya calisiyorum(kastim turkiye degil), cunku yakinlik gostersem, bu sefer kiriliyorum inciniyorum ve sonrasinda esime yada samimi oldugum arkadasima anlatma geregi duyuyorum, ama iste bi cok insan gibi bende bu noktada yaniliyorum,ya yuzune direct soylemek yada Allah'a havale etmek en dogrusu, zaten uzulunen seyi anlatmak elemi ziyadelestiriyor tecrubeyle sabit:)cunku insan kafa yoruyor bir o kadarda kendini uzuyor...

No comments: