Friday, April 27, 2007

Vegetable Kofte:) birde Makarnasal bisi:)

Aslinda cok istahli biri degilimdir, bugun iste bir mercimek koftesi tarifi gordukten sonra yillar once avusturya havayollariya amerikadan turkiyeye donerken ucakta yedigim vejeteryan kofte aklima geldi, hayatimda bu kadar guzel bisi yememistim, hatta abimde vegeteryan dish almisti begenmemisti o kofteyi agir bulmustu:))istahsizligi o donemlerde tavan yapan ben onuda yemistim!ama koftenin tam ismine bakmak aklima gelmemis yillar gecti hala oyle guzel bisi yemedim, sadece falafeli biraz ona benzettim, halada o yedigim koftenin tarifini aramaktayim, acab avusturyada yasayan vede o vejeteryan kofteyi bilen varmidir, birgun benim blogima ugrar midir?

Sonra birde yine turkiye donusu hangi ucakfirmasinin ucaginda gidiyorum bilmiyorum ama bir makarna yemistm, sanki icine kavrulmus unlu penirli bir karisim konulmus uzunca makarna turu bisiydi aslinda, onlarida cok sevmistim agir geldigi icin bitirememistim aklim hala o makarnalarda desem:)))ins boyle bir tarifi bilen biride ugrar bir gun blogima:)

No comments: