Monday, June 25, 2007

Yagmur

Bugun kayinvlidemle gorustum, Istanbul'un kavurucu sicagindan bahsetti, ben ise NY'unbir turlu gelmeyen yazindan:)hakikaten bu sene cok ilginc NY iklimi, yaklasik 4 yildir burdayim ve ben sunu gozlemledim, burda yagmur yagarsa butun gun yagar ertesi gune acar hava, ama bu sene ilginctir, yagmur bir basliyor sakir sakir yagmaya, ama belki 15 dakika sonra duruyor ve hava gunluk guneslik oluyor, bir kac saat sonra yine basliyor, ve oylece gunler devam etti bu sene, hic bilmiyorum ki haziran ayinda bu kadar yagmur yagsin burda...gerci bundan Allah muhafaza sekva olarak degilde iklimlerin nekadar degistiginin bir ispati olarak bahsediyorum...Yoksa hamdolsun Yagmuru Veren'e..Bugun esimle bahsederken yagmurdan aklimiza K.Kerimde mealen "Biz isteseydik katimizdan suyu sadece tuzlu da indirebilirdik" ayeti kerimesi geldi. Ne kadar sukretsek azdir Rabbimize, nekadar merhameti buyuk bize, biz ki kullugunda, insani vasiflarnda bircok eksigi olmasina ragmen, O yine katindan bize nimetlerini gonderen...Ihtiyacimizi en iyi bilen, havadaki gazlarin oranini ince bir hesap uzerinde tutan, her aldigimiz nefes dahi ayri bir sukru gerektirdigi halde, O'nun azametini, yucelegini kavrayamadigimiz, kavramak icin dua dua yalvardigimiz...3 yasinda bebek kivaminda bir cocugun asiligine sabredmeyen bizlere, onca kusurumuza, hatamiza, gunahimiza ragmen merhamet eden, bize sabreden, tovbe etmemiz icin muhlet veren, deniz kopugu kadar olmus gunahlarimizi affeden, Affetmek Saninin Yuceliginden Olan Rabbimiz, bizi senden ayirma,senin hosnut olacagin isler yapmayi nasip et!

2 comments:

gunlukcugum said...

COK GUZEL IFADE ETMISSIN ARZUCUM ALLAH RAZI OLSUN BIZ MINICIK BEBEKLERE DAYANAMIYORUZ BUNALIYORUZ RABBIM NEKADAR AFFEDICI SABIRLI... DUALARININ HEPSINE YUREKTEN AMIN DIYORUM

Anonymous said...

Cok güzel yazmissin Arzu. Gercekten ben bazen hemencecik sinirleniveriyorum ve sasiyorum kendime sonra, yani aslinda basit birsey oldugunu görüyorum. Allah'im bizlere sabir versin hersey icin.
Duana da taa icten AMiN diyorum.
Sevgiler
KeLeBeKk