Wednesday, February 11, 2009

Su siralar cok televizyon izler oldum. Bunun suan icin kayinvalidemlerde kaliyor olmamin etkisi buyuk:)annemin takip ettigi TV programlari, dizileri bende izlemeye baslayinca baktim bende degisimlerde basladi. Hayatimda elhamdulillah guzel gidiyor bir cok sey, ve ben bunlara ragmen kucuk emrahin filmlerindeki o gereksiz huzunle dolasan tiplemeye benzedim:)

Oncelikle saglikli ruhi bir yapiya sahip olmak isteyenler icin Kucuk Kadinlar dizisini ativerin gitsin!Yahu o buyuk kizin adi neydi bir turlu gulmedi yuzu! o karakterleri canlandiran oyuncular setten sonra ne haldelerdir merak ediyorum:P Ben siziyi ara ara izliyorum hani bilgisayar onumde ouyor arada bakindigim halde o gece icimde bir sIkIntiyla uyuyuorum.

Sonra Yaprak Dokumu, tamam kabul ediyorum gercekten guzel bir romadi Resat Nuri Guntekin'in romani! Gunumuze guzel uyarlanmis dizide. Ama nedir su millerin cektigi izdirap her bolumde. Leyla'nin basina gelenler benim bile psikolojimi bozdu:) yazik valla kayinvalidem her hafta carsamba gunu tarifsiz bir aci yuzunde oyle dolaniyor evde:)

Sonra sonra birde sabahlari Muge Anli'yi nasi atladim bilemiyorum. Ama gercekten gune o programi izlemekle baslamis bir insanin gunu zaten bastan gitti bittiii...

Hazir o program bu program demis dizler hakkinda icimi dokmusken Yemekteyiz icinde yazayim dusuncelerimi:)Itiraf ediyorum bu programa bilmedigim hangi yemekler olabilir menude, degisik birsey denenmismi yada benim yaptigim birseyi farkli nasi yapiyorlar diye bakiyorum, sagolsun bir cok yemek blogu yazari bizlerle cok guzel tarifler cok guzel puf noktalari paylasmis o nedenle nerdeyse yapilanlari biliyorum yada okumustum. Tabi okumadigim, duymadigim bilmedigim tariflerde oluyor arada onlari yakalamakda ayrica hos oluyor, bazen ise hic ilgimi cekmeyen tariflerde gecebiliyor. Masa duzenine ayrica dikkat ediyorum, yeni fikirler edindigim bir gercek, ama bazi masalar hakikaten abartili, evde yapilan bir soz yada nisan merasimine ait olabilecek masalar gibi duruyor:)bu tabi benim fikrim masa duzeni hususu goreceli, herkese gore degisiyor...Herneyse bu program icin asil soylemek istedigim, insanlarin birbirlerini sirf elestirmek icin elestirmis olmasi! Birde bazilari gozgore gore yapmadiklari seyleri yaptik gibi anlatmiyorlar mi orda bitiyorum, hatta bunlarin bazisi ticaret yapan insanlarki bu noktada bence programi izleyen musterileri bu insanlarla ticaretlerini bir daha durup dusunmeliler...Kamera karsisinda bir 10 bin tl icin bukadar maskara olabilrise bir insan daha buyuk meblaglar icin neler yapabilir gibi dusunmeden edemiyorum. Bu kadar mi yozlastik, ne zaman bu kadar siglastik anlamadim! Bazense hic dayanamiyorum bazi yarismacilarin kibir yuklu konusmalarina, hemen zapliyorum. Hatta kizip hic izlemedigim hafta yada gunlerde olabiliyor:P Yalniz belirtmeden gecemeyecegim, bu programin en cok ama en cok Trabzon'da cekile bolumunu begendim hele o ilk yarismacinin evinde oynanan kolbasti(dogru hatirliyorum dimi ismini) oyunu yokmu gercekten harikaydi!

No comments: