Saturday, August 22, 2009

...

Bugun kayinvalidemin bozulan blendirinin yerine baska bir tane almak icin yakinimizdaki alisveris merkezine gittik. Ramazan ayi olmasi hasebiyle cok kalabalik olmayacagini dusunmustum ama yanilmisim:)insalar hem oruc tutup(yada tutmayip) gezebiliyormus gordum...AVM'nin girisinde Ramazan etkinlikleri kapsaminda mehteran ekibi bile vardi ve gosteri yapiyordu , farkli etkinliklerin olacagida soyleniyordu zaten anonslarda... Ramazan en guzel ve ozel ay hakediyor farklilik ve guzelligi icinde bulunduran her bir aktiviteyi...Bugune dair tek uzuldum sey, kafelerde oturup bisiler icen yada atistiran insanlari gormek oldu, icim acidi, keske onlarda farkinda olabilselerdi bu guzel ibadetin dedim, ruhun orucla baskalastigini bilmelerini cok ama cok isterdim...Rabbim selamet versin, insaallah Ramazan ayi tum insanliga hayirlar getirsin...

No comments: