Friday, January 22, 2010

Cakma Etli Ekmek:PPP

Su siralar nezaman disarida bisiler yiyecek olsak Etli Ekmek diye bir yerden esim etlisini bende ispanaklisini yiyoruz. Konya yoresi takiliyoruz su sira:P A. Aslihan bizimle takilmasada, Asaf Ihsan bayilarak yiyor:) Bende bu sabah kahvaltiyi gec yaptim, kahvaltiyada bunu yaptim. Evet gec yapinca ne olursa yiyorum dermisim:P Tadi guzeldi pek tabi disarida yedigimizin birebir aynisi degildi, ama denemeye deger. Pratik ve yapim kolayligina ragmen pek bir lezzetli. Buarada yemek blogu sahiplerinin onunde saygiyla egiliyorum:) pek zorlandim fotograflarken bu ilk vede son:P

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Cok guzel gorunuyor Arzu. Elcagizlarina saglik...
bir onceki postunu okudum. Esine gomlek alimiyla ilgili olani sabah sabah koparttin beni:)) bizde de ayni sorun var da. Bizimkide artik large giyiyor olusunu kabullenmiyor:P Gecenlerde pumanin esofmanini aldim. "bu cok buyuk, degistir medium al" dedi denemeden. Bir dene olmazsa onu alirim dedim. uff pufff yaparak ve de "buyuk diyorum iste hatun" diyerek denedi. Son gulen ben oldum. Hani buyuktu dedim. "kalibi kucukmus" dedi:))

Unknown said...

Seyhancim cok pratik bisi kac senedir degisik versiyonlarini yapiyorum halbuki, ispanaklisini Etli Ekmek denen fast food yerinde yedigimden beridir tadini ona benzetiyorum:)pek tabi sekli farkli..Esimin o anki sorus stili ve yuzun aldigi hal gorulmeliydi, aklima geldikce ben hala guluyorum:)Dun aksam yemegindeydik, buara zayifladigini soyledim, havalara uctu:)su sira kilo takintimiz var fazlaca:)yada hepsindemi var acaba:P