Wednesday, February 17, 2010

Gecen hafta ve bu hafta misafirlerime yapmistim. Ancak bu kadarini goruntuleyebildim, cunku ben misafirim geldikden sonra masayi fotograflamakdan cok cekinir hatta utanirim:)Yanda duran cikolatali sey cok aam cok guzeldi, fakat yaptikdan iki gun sonra dolapda kalan tek dilimi ne esim ne ben yedik, baska bisiler yedik belki ona sira gelmedi bilmiyorum, artik baktim ustu sertlesmeye basliyor yiyimde bitsin dedigim anda fotografinida cekeyim goruntu kotu olsada hic degilse nasi bisi olur fikir olsun diye dusundum.Tariflerin hepsini tek tek yazamasamda insaallah vakit buldugumda cikolatali olani yazacagim, buarada kahvalti masasi misafir masasi degildi:P

2 comments:

SenaBera said...

Ben tarifi heyecanla bekliyorum Arzucuğum, önümüzdeki hafta gelecek misafirlerime yapabilirim..

Unknown said...

Ozlemcim bugunun postunda farkli bir fotografla koydum tarifi, o zaman daha iyi goruntulemisim cunku.