Monday, March 22, 2010

Cici, bici

Bu sabah okul servisin bozuldugu haberini alinca, okula yurusek mi?araba ile mi gitsek? karar veremedim, yuruduk boyle sonra golgede hava biraz serince diye arabayla gitmenin en iyi secenek oldugunu dusundum.

Taci gecen hafta pazardan 1.5 liraya aldim, bu haftada gidip bakmak istiyorum, umarim gelmistir tokaci, sirf o yuzden pazara gidicem yoksa hic niyetim yok.

Kac zamandir aradigim saat degil elbet, en kotunun iyisi:)esim begenmis, sonra gittik birlikde aldik, ama hala saatin kac oldugunu anlamakda zorlaniyorum, siyah zemin uzerine siyah bir akrep birde yelkovan ne kadar ayrintili bir gorus saglayabilirki zaten?Begenenler icin adres Kervan. Cok guzel tablolar vardi buarada. Fiyatlarda uygundu.

Oyuncak kutusu Ikea'den cok begendim. Aslihan'in NY'dayken hazine sandigi seklinde olandan vardi ama orda kaldi. Burdada aynisini buldum ama bunun rengini daha cok begendim.Cokda kullanisli buldum. Ister yatay ister dikey konumda oyuncak doldurulabiliyor icine.

Tablolar, hediye edileli Mayis'da iki sene olacak ancak asabildik:)

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Hepsini iyi gunlerde kullanin...
Ben taca bayildim. Hemde 1.5 lira!!!
iki kardesin arkadan yuruyerek cekilmis resmide cooook tatli...

Fikir İşçisi said...

güle gğüle kullan:)