Tuesday, March 30, 2010

Kek yapmak:)


Bilmiyorum benim kizim kadar suprizlere bayilan bir tane daha var midir? Hemen her gun okuldan donunce daha henuz asansordeyken"suprizin var mi"sorusu hazirdir. Bazen, supriz yoklugu sebebiyle yaptigi huysuzlugu sessiz sakin karsilar, bazen kopurur, oylece haftayi bitirir yeni haftaya yine ayni supriz var mi yok mu dusunce ve sorulariyla gireriz. Dun yine suprizsiz bir gundu:)Oyle olunca oyalamak gerekti. Evdeki misir unununda bitmese bile azalmasi lazimdi. Nette aradik bulduk surdaki tarife bayildik. Kizim bir taneyi bitiremedi bir lokma ayirdi ama yinede ona boyle degisik birseyi yedirmek ayrica basariydi. Yemesinde kendisinin yapmasinin etkisi buyuk pek tabi. Kendisini asci beni de yamagi gormesi ona ayrica haz verdi:)

2 comments:

Esra said...

:)bizim kız da baylıyor:)her okul çıkısında ilk sorusu süprizin var mı oluyor.herzaman elbette olmuyor,ama gel de bunu anlat,bazen normal karşılıyor,ama bazen de çileden çıkartabiliyor beni!
kek süper görünüyor,keşke bizimki de sizin ki gibi yese iştahla, ama içinde sebze olduğunu görünce asla ağzına koymuyor:(
(kelime doğrulamayı kaldırsan olmuyor mu?:)

Unknown said...

Esra bilmiyorum sana daha once soyledimmi amaben Erva'nin halleriyle A.Aslihan'in o yaslardaki hallerini hatta simdiki hallerini cok benzetiyorum.Huy ikizi gibiler:)Esra yemesi icin biraz zaman diyorum. A.Aslihan'da yeni yeni basladi.