Saturday, April 03, 2010

Ilginc bir gun...

Dun ne acayip bir gundu...

Evi supuruyordum...oglum huysuzlandi, supurgeyi kapattim, biraz onun gonlunu hos ettim. Sonra yine supurge fasli...

Olacak gibi degil baktim, illaki onunla bir sekilde oynamaliyim, sonrada uyumali, en son supurmeliyim evi...Ablasinin odasina gittim, koridorun en sonundaki oda, masasinin cekmecesinden oglum icin uygun tahta puzzlelara bakiniyordum..Bir gurultuyle irkildim, hatta korktum, hemde cok...

Evin icinde biri var ve sanki balyoz ama balyozdan daha az bir ses fakat cekicden de kuvvetli bir sesle, anlatamayacagim turden bir gurultuydu iste, bir seyler oluyor... Hemen kostum baktim, birsey yok gibi gorunuyor, camasir dolabinin onundeki koridordayim hemen yanimda oncesinde fisini cikardigim supurge...ses sanki supurgenin kablosundan geliyormus gibi, ama o da ne, yerdeki fanyanslardan dordu kubbe seklinde kalkti yerden gozlerimin onunde...

Korkumun tarifi yok...sanki bir film izliyorum korku filmi, yada ne biliyim kabus gibi bir sey!Hani filmlerde gerilim olsun diye mezar kubbemsi bir yapi alirda icinden birsey cikarya, yada ne biliyim deprem gibi bir afet olurda yer ikiye bolunurya, onun gibi birsey...ama bu gercek! afalliyorum. Sonra esimi ariyorum, sonra kayinpederi, sonra komsulari, sonra guvenligi, buarada cama falanda kostum deprem oluyorda ben farketmiyormuyum diye...

Sitenin ustasi geliyor bakiyor, bir anlam veremiyor, "sunca senedir insaatciyim ilk defa seramiklerin bu sekilde yerden kalktigini goruyorum, parke olsa anlayacagim da, seramik boyle olmaz"diyor. Seramikler kaldiriliyor, yerden geciyor cunku kalorifer borulari, acaba patlak falan birsey mi var diye bakilsin istiyorum. Zeminde hic bir catlaklik hic birsey yok, sadece aciklamasi guc enteresan bir olay!

4 comments:

nohut oda said...

tuylerım dıken dıken oldu..hıcbır sebep yokmu yanı..mutlaka bır acıklaması vardır..gercekten cok ılgınc..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

?? Cok ilginc ya.
Ben bile okurken korktum, seni ve ufacik yavruyu dusunemiyorum.
ins. mantikli bir aciklamasi vardir???

SenaBera said...

Çok ilginç, okurken gerildim, hayırdır inşAllah, nazar olabilir mi acaba diye düşündüm, Allah korusun eğer öyleyse kem gözlerden.. Ustanın yorumu da ilginç, geçmiş olsun canım...

Unknown said...

Gulcan ve Seyhan bir kac tanidiga anlatmis annem, ve akrabalardan birinin evindede boyle birsey olmus. Siva yapilirken yere dokulen sivalar iyi temizlenmediginde aradaki bosluklarda hava yada gaz neyse birikip boyle birseye yol acabiliyormus. Koca sitede de bizim evi bulmus demek:)

Ozlemcim, kayinvalide&pederim de ilk duydugunda ayni seyi soyledi. Bu durum icin en dogrusunu Allah bilir diyorum. Birde ev icin sukur niyetine Kurban falan kestirmemistik en yakin zamanda o iside halletmek istiyoruz hayirlisiyla.