Monday, July 26, 2010

Digital Kale

Dijital Kale, hic bitmesini istemeyip, ayni zamanda sonunda ne olacak acaba diye heyecan ve endise duydugum bir kitapti. Harika kurgulanmis, ceviri cok cok iyi degil, ama kotude degildi, mesela bilgisayar ekraninda cikan verileri cookie olarak gormeyi, "kurabiye gibi goruyordu "olarak cevirmis cevirmen bey. Ama dedigim gibi guzel, surukleyici, bilgisayar bilginiz varsa az bucuk daha da hos, yoksada muhakkak kendinize birseyler katabileceginiz bir roman diye dusunuyorum. Orginal dilinde, yani ingilizce olarak okumayi cok isterdim. Ingilizce adi"Digital Fortress". Ben gerci yakinlarda bir gelenle Amerika'dan getirtecegim, hatta Da Vinci Code, The Lost Symbol vs'sinden alip okumayi dusunuyorum. Gozu kapali tavsiye ediyorum:)




PS: schedule edilmis bir post

No comments: