Friday, August 27, 2010

Guzel Iftar...


Kirmiz Biberli Patlican sarma surdan..harikaydi tadi,kesinlikle denenmesi gereken bir tarif, Ramazan ayi sonrasi caylarda yapmayi dusunuyorum...


Kac sene aradan sonra Kaya amcamiz geldi(Aslihan'in amcasi, daha dogrusu esimin liseden arkadasi) Dun evimizdeki iftar hazirligi onun icindi...Masa tamamiyla hazir olmadan goruntuledim,baska turlu elimde hic fotograf olmuyor:)Menu'de; Mercimek corbasi,Kagit Kebabi,Pilav, Karniyarik, Kabak graten, kiymali ve peynirli borekler,komsumun yaptigi sarmalar,salata.Tatli olarakda Cikolata soslu yalanci tavuk gogsu, cayin yaninada uyduruk ama guzel bir pasta vardi. Tavuk gogsune cikolata sosunu itiraf ediyorum,evdeki madlen cikolatalari bitirmek icin yaptim.Pasta ise hazir padispanya kek kulanarak ve Portakal agacindaki biskremli pastadan etkilenip evde halihazirda acilmis iki ayri paket rondo biskuvileri degerlendirmek amaciyla hazirladigim kremayla super bisi oldu:) Ust kremasini yarim olcu yapip,krem santi cirpip karistirmak yerine sivi krema ilave ettim(neden bilmiyorum Turkiye'de sivi kremalar buzdolabinda muhafaza edildigind, cirpilmis da dolaba konmus koyu bir kivam aliyorlar, hos guzel bir durum bu:)) Evimizdeki 4. davetti, hos gelen bir kiside olsa davet olma durumu degismiyor, en cok kahkahalar esliginde sohbet ettigimiz aksamdi ayrica:) Ozlemisiz hepimiz Kaya'yi. Mubalaga etmiyorum Aslihan oz amcalarindan daha cok seviyordur Kaya amcasini, Kaya'da kendi yegenlerinden cok seviyordur O'nu... NY yillarinda 3'lu ,Aslihan dogdukdan sonra 4'lu olarak cok birlikde zaman gecirmisligimiz var. Oyle olunca dun aksam bizim icinde farkli bir iftar oldu, ozellikle esimin keyfine diyecek yoktu, yine benim fransiz kaldigim ve anlamaya calistigim bir dolu kahkahalari oldu bu ikilinin:))

2 comments:

nohut oda said...

o patlıcanında tarıfını versen gercekten lezız bır seye benzıyor..
bıskremlı pasta guzel olur bende yaparım arada..

Unknown said...

Gulcan aslinda linkledim yazida"surdan" kelimesine tiklayinca:)Rondolusunuda dene bence harika oluyor..