Wednesday, August 18, 2010

Top

Gecen hafta Aslihan bir arkadasinin yere cop nevinden birsey attigini gormus. Eve gelip durumu bana anlatisina cok guldum, aklima geldikcede yuzumde bir tebbesum:))

"Annecim biliyormusun ben ....'nin(arkadasi) yere cop attigini gordum, Dunyamizi kirletti ya inanamiyorum buna"

sen cok yasa Aslihan:)

Ama her zaman boyle makul mantikli bir kiz olamiyor maalesef:(

Gecen hafta Asaf Ihsan'la hizli bir market alisverisi yaparken sepetlerden birinde o haftanin indirimli urunu olan toplar dikkatimi cekti, zaten evde varolan bir tane topu kaybetmisti, alayim dedim aldim. Ama iste buyuk bir hata yapmisim, topla nerdeyse hic arasi olmayan Aslihan'a acayip kiymetlendi bu top, herzaman yapmadigindan gun icinde bir top alayim yada alalim fikri canli kalmadi zihnimde, ta ki bugune kadar. Bugun Aslihan'a da aynisindan alip gelmis babasi. Bu kez neden pembe degil maviymis top diye parazit yapti. Babasida ikisi aynisi olsun aralarinda kavga cikmasin diye yapmis ama gel anlat. Hasili kelam bir top icin bu kadar zihnimi yoracagim aklima gelmezdi:)Asaf Ihsan'da hic bir oyuncagin yuzune bakmiyor varsa yoksa topu. Hatta uyurken bile ona sariliyor, o olmayinca ogle uykularina gecmiyor:) Her aksam iftar oncesi babasiyle top oynuyor, goller atiyor:)

Cok dagildi zihnim, neyse sonra devam ederim...

2 comments:

Anonymous said...

:) çok şeker ya.yerim.

Unknown said...

Mel, gercekden cok seker oluyor(lar) ama ya bazen cileden cikrabiliyorlar beni:)