Sunday, August 22, 2010

Yorgunluk, Mutluluk..

Haftasonu iftar davetleriyle gecti...Ilkini biz ayarladik, ikincisi ise arkadaslarin bize gelme istegiyle olustu, hatta son anda bir aile daha ekleniyordu...

C.tesi icin iftar hazirliklari surerken, Pazar'a da iftar durumu olunca, cok zor gelecegini dusunmedim bu durumun. Cunku C.tesi iftar hazirliklarini yapip kuafore gidip yaklasik 1.5 saati orda gecirip iftar vaktinden cok once evde olup misafirlerimizi de agirlamistim. Ama C.tesi gece sahura kalkamayinca Pazar gunu alisveris yapma isegim tavan yapinca aliveris+iftar hazirliklari+iftar sonrasi kosturma yordu bir hayli, ama guzel bir yorgunluk oldu:) Insanin yaptigi yemeklerin begenilmesi butun yorgunlugunu aliyor dogrusu...

Ilk gun menude;Domates corbasi, Rulo kofte,Pilav,Guvec'de turlu,Barbunya, Ispanakli borek,salata, firin sutlac ve cayin yanina abimlerin getirdikleri pasta vardi. Yalniz gecen yil boyle menuleri not almistim kendimce ama bir baksaydim, gecen yilda bu yilda iftarda abimler geldiginde firin sutlac yaptigimi gorur degistirebilirdim tatliyi:)

Ikinci gun menude;Mantar corbasi, Sebzeli biftek, Pilav, Tavuk sote, bir onceki gunden Barbunya, Pastirmali kasarli borek, salata ve tatli olarak kadayif vardi. Son yillarda yaptigim kadayif tatlilarini begensemde, her yapisimda bir oncekinden daha guzel oldugunu dusunuyorum. Bunda kadayifin tazeliginin en buyuk etken oldugunu saniyorum. Yani dunku kadayif zirveydi:)


Cok sukur Allah'a bize boyle yogun ve guzel Ramazan'lar yasattigi icin diyip bugunu uzatmali postumu bitiriyorum:)

No comments: