Tuesday, September 14, 2010

Okullu olmak...

Annemde benim kadar heyecanlimiydi acaba ben ilkokula basladigimda...Ben dun gece uyuyamadim heyecandan...Sabah uyandik erkenden, vakit gecmek bilmedi yine...Allahim ne zormus ilkokula baslatmak bir cocugu...O duygusal olarak hazirda ben degilmisim meger...Gozlerim dolu doluydu..ekseriya cocuklar agliyordu, annelerden de bir tek benim gozlerim dolu doluydu herhalde...Gozlerimi surekli kacirdim ondan, daha evdeyken o kahvalti masasindayken ona baktikca doldu gozlerim, arada sildim gozyaslarimi...Milyonlarca kez sukrettim belkide...Allahim bize bugunleride yasatti sukurler olsun...Besmeleyle basladik gune, Kevser suresini okudu arabaya bindiginde tek hatrinda kalan dua o:) hangi ise baslarsa okuyor masaallah...Rabbim egitim-ogretim hayatinda ona basarilar versin, iyi bir ogrenci, ornek bir insan olsun insaallah...tum ogrencilere zihin acikligi ve umduklarindan da guzel bir sene nasip etsin..



2 comments:

Onur`un Annesi said...

hayirli olsun. basarilar bir omur boyu...

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Ayyyyy Arzu'cum masallah barekallah ne cok yakismis onluk Aslihan'a! Tekrar tekrar masallah... Okurken tuylerim diken diken oldu. Duygularini satirlara oyle guzel yansitmissin ki!.. Zaten cok basarili olacagini bildigimiz akilli, guzel, prensese tum iyi dileklerimi gonderiyorum. Ay parcasi yuzun kadar aydinlik bir ogretim yili-hayati dilerim...opuyorum sizi...