Saturday, January 01, 2011

Son gun,Ilk gun:)

Senenin son gunu pek kosturmaca gecti...

Iki gun once bekledigimiz mobilyalar dun ogleden sonra geldi... Birde gecen yildan tecrube edindigimiz Boyner parfum indirimi vardi kacirmak istemedigimiz...Yilin son gunlerinde cat kapi degill ama cat telefon misafirlerimiz olunca mecburiyetten evde kalmis bir yere cikamamistik... Yilin son gunu aksamin 7'side olsa cikmaliyiz bu indirimi kacirmamaliyiz dedik ama AVM'nin 8'de kapandigini bilemedik. 7 bucukda orda olup 15 dk'da parfum sectik... Indirimdeki bir cok urun bitmisti... Ilk defa kendime lacoste aldim..Bu yil DKNY apple almak istiyordum ama kalmadigindan mecbur pink aldim. Ninan Ricci'de gecen yila gore pek cok pahaliydi... Umuyorum haftaici bir gun gidebilir aklimda kalan bir kac parfumu uzatmali bir indirimde alabilirim...Yada sevgililer gunu beklerim:)

Bu gun kac zamandir gitmedigim Ulus Pazarina gittim:)Masa ve sandalyelerle pek cok uyumlu masa ortusu ve sehpa ortuleri aldim. Cok ama cok begendim,pek de hesapli oldu dogrusu...Vazodaki gulun yanina aldigim, isminin ne oldugunu bilemedigim beyaz cicekli otsu seyler pek cok yakisti... Yine pazarin indiriminde buldugum yastik kiliflari spor ama bir harikaydi. Bir lira olunca tanesi hic dusunmeden aldim diyebilirim...Ama simdilik sadece bir koltuga goresini denklestirebildim...Lilalardan iki tane daha bulamadim:)Haftaya yine gitmeyi planliyorum insallah...Banyoyada istedigim renkde tulu bulabilseydim haftaya gitmek hususunda bu derece motive olmazdim eminim:)

Bugun bir de misafir agirladim:)Yarin da yine misafirlerimiz olacak:)Yil nasil biterse oyle mi gidermis:)))

2 comments:

gunlukcugum said...

AH ISTANBUL PAZARLARI )HEM UCUZ HEM HOS SEYLER MECUT DIMI..HER DAIM ALISVERISLERIN KEYIFLI OLSUN..BENIMDE SON GUN VE ILK GUN MISAFIRLERIM VARDI)HADI BISMILLAH DIYELIM ARZU MUTFAKTAN CIKMAYACAZ ANLASILAN...

Unknown said...

Canim benim cok sagol:)Bu senede mutfaktayiz yine:))