Saturday, February 19, 2011

Cep Telefonu


NY'dayken her yil cep telefonu degistirmek adetimizdendi,cunku pek ucuzdu... Turkiye'ye geldigimizden beri cep telefonu almadim(Kayinvalidemin hediyesini cep telefonunu kullanamiyorum diye ona iade ettigimi saymiyorum almistan).Hatta buraya donmeden 1-1.5 yil once kizimin oyuncak sepetinde duran ve unlock olan bir telefonu Turkiye'de havaalanina indigimizde bizimkilerle irtibat sagllayalim diye almistim yanima ve o gun bugun yapisti elime. Oglum biraz daha buyusun iphone alirim dedim,zira o donem icin yaklasik 2000 lira bayilip ellerinde heder olsun istemedim. Fakat oyle cok insanda gordumki,artik boggggg geldi ve ben son gunlerde reklamlarda gordugum, sizinde yukarida gordugunuz telefona bayildim:)Haftaici bir gun almayi planliyorum.Olurki bu postu okuyanlardan kullanicisi olanlar varsa tecrubelerini paylasirlarsa sevinirim...

2 comments:

gunlukcugum said...

IPHONEDAN SASMA BENCE ARZU!...

Unknown said...

Canim cok sagol:)