Monday, March 21, 2011

Yakinlarda NamEx diye bir lokanta var. Oyle kucuk bir yer ki restoran diyemiyorum:)Genelde Migros'a gittigimde AVM girisinde actiklari standdan alirdim cig kofteyi. Sonra eve siparis etmeye basladik. Sonra esim AVM'in ust katindaki lokantalarina gidip gelmeye basladi. Derken alisveris donuslerinde ugradigimiz yada eve siparis verdigimiz bir yer oldu. Iddia ediyorum, Istanbul'un en iyi cig kofte yapan yerlerinden biridir. Bu kadar guzel cig kofte yapan birilerinin Cekmokoy'de olmasi bizim icin buyuk sans. Durum arasi cig kofte yemeyi daha cok seviyorum. Esim vejeteryan oldugunu soyluyor, banada et tadi gelmiyor, oyle olunca vejeteryan olmasa da sorun degil:) Esim lahmacununu donerinide cok begeniyor, yemedigim icin bilmiyorum. Ama Cekmekoy tarafina yolunuz duserse kesinlikle ugrayin derim:)

2 comments:

Deli Anne said...

amanın benim kocaya demek lazım.. modern çiğköftelerin müptelası oldu

Unknown said...

aaa yakinmisiniz o kadar, bir gun birlikde gidelim:)