Saturday, April 02, 2011

Asya-Avrupa:)

Bugun cok sukur Asya'dan Avrupa'ya gectim:)Esim calisinca, bende cocuklarla aksamin gec saatlerine kadar evde kalmaktansa anneme gitmeye karar verdim. Sansima(!) havada yagmurlu, ik kez o kadar yolu tek basima gecicem derken esim gidemeyecegimi dusunmus, yoldan onu aradigimda sasirdi:)Neyse sag selamet vardik sukur. Ama annemin heyecani gorulmeliydi:) Aslihan arabayi park eder etmez ananesine kostu, annem kapi kamerasindan onu gorup beni goremeyince, ben arabadan inip bina kapisina gelene kadar 3 kati inmisdi:)Arabayi park ettim dedim ama bina onunde gormeyince merak etti, garajin oraya park ettigimi soyledim rahatladi:)Cok tatliydi cok:)babamda oyle bir mutlu, bir mutlu:)ayyy cok guldum ya sanki arabayi yeniden icat ettim:)))Bugun sansima annemlerin umre donusu oldugundan komsulardan, akrabalardan gelenler oldu:) Uzun zamandir bir cok kimseyi gordum boylece:)

2 comments:

Deli Anne said...

Sanırım arabayla bir cesaret gitmişsiniz.. Maşallah ve darısı başıma :)

Unknown said...

amin amin, ama pesini birakma, birde "Istanbul trafiginde soyle, boyle diyenlerin" dediklerine hic kulak asma. Bir yildir kulak asmalarimdan dolayi bu kadar geciktim Istanbul trafigine cikmada. Pek tabi dikkatsiz cok, Kaza, bela vermesin Allah, herseyin hayirlisi Allah'dan...