Saturday, April 02, 2011

Asya-Avrupa:)

Bugun cok sukur Asya'dan Avrupa'ya gectim:)Esim calisinca, bende cocuklarla aksamin gec saatlerine kadar evde kalmaktansa anneme gitmeye karar verdim. Sansima(!) havada yagmurlu, ik kez o kadar yolu tek basima gecicem derken esim gidemeyecegimi dusunmus, yoldan onu aradigimda sasirdi:)Neyse sag selamet vardik sukur. Ama annemin heyecani gorulmeliydi:) Aslihan arabayi park eder etmez ananesine kostu, annem kapi kamerasindan onu gorup beni goremeyince, ben arabadan inip bina kapisina gelene kadar 3 kati inmisdi:)Arabayi park ettim dedim ama bina onunde gormeyince merak etti, garajin oraya park ettigimi soyledim rahatladi:)Cok tatliydi cok:)babamda oyle bir mutlu, bir mutlu:)ayyy cok guldum ya sanki arabayi yeniden icat ettim:)))Bugun sansima annemlerin umre donusu oldugundan komsulardan, akrabalardan gelenler oldu:) Uzun zamandir bir cok kimseyi gordum boylece:)
Post a Comment