Monday, October 03, 2011

Firsat bu firsat:)

Sevgili Ayse'nin sayesinde tanistim Grupfoni'yle... Bir cok kez de harika firsatlar dustu degerlendirdigimiz yada degerlendiremedigimiz...Ama biz en cok, disarida ucuza kahvalti kismini sevdik... Oncesinde disarida kahvaltiya verdigimiz paralara acidik. Hatta ilk Grupfoni firsatiyla gittigimiz kahvaltida gelen hesaba inanamadik, oncesinde odedigimiz kahvaltilardaki kisi basi fiyatina denkdi. Bundan boyledir bir haftasonu disarda bir haftasonu evde yer olduk:) Simdiye kadar Atasehir Dolunay restorana ve Cekmkoy Ziya Sark'a gittik. Dolunay'deki muzmuldegi(bazi yerlerde diken ucu) unutamam, harikaydi simdiye kadar o kadar guzelini yemedim..iki kere gittik ikisindede menu guzeldi... Ziya Sark'in da en cok temizligini ve guler yuzunu sevdik, menuyude genis tutmuslar, bahcede acik havada oturma imkani hos hemde cok hos olmus...Benden soylemesi firsat bu firsat diyin havalarda halihazirda gunluk guneslikken degerlendirin:)

2 comments:

Ayşe said...

Bir ara firsat sitelerinin muptelasi olmustum, o kadar cok firsat satin aldim ki anlatamam...Hatta cokca aliyor arkadaslari filanda davet ediyorduk...Firsat siteleri araciligiyla tatile bile gittik..Ama pisman olduklarimiz da oldu malesef, firsat diye satin alip ederinin ancak odedigimiz kadar oldugu hatta daha ucaza malolabilecegi seyler de oldu...Sonuc olarak demek isterim ki, evet firsatlar cok avantajli olabiliyor fakat dikkatli olmak ve once iyi bi arastirip almak gerekiyor...

Bak adim gecince nasil da ses verdim:)) saka saka bugunlerde tum arkadaslarima yorum yazmaya calisiyorum, sana yazmak icin geldigimde gordum adimi, tevafuk oldu yani ;)

Unknown said...

Aysecim, dedigin gibi dikkatli ve secici olmak lazim. Ben gidecegimiz yerle alakali yorumlarida gozonunde bulunduruyorum oncelikle. Yoksa firsat diye atlamak hayal kirikligida olabilir zira:)

Buarada est canim benim, kac zamandir blogunu guncellemediginin farkindaydim,netten uzaktin sanirim, anliyorum ben seni:)