Thursday, November 10, 2011

Bir ay sonra:)

Bir ay olmus yazmayali..icinden gelmeyince birsey yazamiyor insan. Bugunde cok geldiginden degil ama birseyler yazmali artik dedim...

Bir aylik sure zarfinda beklenen nisan oldu bitti, bayram gecti, hayat yine normal seyrinde devam edip gidiyor...Bugun kizim okula, esim ise gitti, biz oglumla evde kaldik...Oyle yorgunumki..bir ayin buyuk bir kismi disarida, alisverisde gecti..Once nisan icin sonra bayram icin. Bu bayram kendime birsey almadim gerci..Sadece bir esarp, oncesinde aldigim gomlegi saymiyorum giydim cunku:) Acele karar vermeyi sevmiyorum, begendigim birseyi hemen o an almaz bir kac hafta sonraya ertelersem begenmiyorum sonra hic birseyi begenemiyorum gibi bir durum olusuyor. Ya da fiyatlari oldugundan abartili buluyorum gibi bir durumda oluyor...Arefe gunu kiyafet almak icin ciktigimiz alisverisden parfumler alarak donduk:) YKM'de indirim vardi ve bu indirimlerde kacmazdi, sonrasinda Boyner'de de hemen hemen yakin indirimler gorduk, parfum ihtiyaci olanlar kacirmasin bence...Aralik basinda da indirimler oluyor gerci.. Buarada biraz once statcounter aramalara baktim Ipekevi aramasi yapilmis. Ben simdiye kadar bir tane Ipekevi'nden, bir tanede de Cocana'dan ipek sal aldim. Ipekevi'nden olani takinca onu bozulmuyor, ama Cocana'ninki o kadar iyi olmuyor. Herikisi de iyi ama Ipekevi'ni tercih ederim. Ipekevi sallar Huzur Giyim'de var ve ben ordan almistim 108-120 arasi fiyatlar. Banka karti kullanacksaniz, bankadan paranizi cekip kullanin zira taksit vs yaptirmasanizda taksitli fiyattan geciyorlar. Cocana'yi Gencallar Giyim'den aldim. Sansima tek kalmisti ve indirime dusmustu etiket fiyati 99tl ama ben 49'a aldim. Sal icin arama yapanlara amme hizmetimiz olsun buda:)

No comments: