Friday, March 16, 2012

Bak sen seytanin isine:)

Bugun misafirlerim vardi. Dun aksamdan tatlilari yaptim, bu sabahda borekleri. Kizim okula gitmeden evi temizlemedim. Cunku ne zaman temizligi sabahdan yapsam oglene kadar ev onceki haline bir sekidle donuyor. Servis hostesi her gun telefonumu caldirir. Bugun caldirmadi. Saat 12'yi 5 gece kizimi yolcu ettim. Iki senedir ikinci defa arkasindan bakmadim. Ilkinde evin antre kapisi degisiyordu, ustalar vardi ve beslenmesini odasinda unutmustu ben arkasindan bakmadigim dogru duzgun yolcu etmedigim icin farkedememistim. Bugunde, iki senedir ikinci kez camdan bakip kontrol etmedim servise binip binmedigini.Ve ne oldu servisdeki diger subelerdeki ikinci sinif ogrencileri geziyeye gideceginden okula gitmemis ve bu bizim isguar servis hosteside kiziminda vardir gezisi gelmez diye adini isartelemis listeden ve gelemyecek diye not almis. Dusunun oyle bir durumki telefonum sarji bitmek uzere evi temizlemeye bir an once baslamaliyim sarjaletini nereye koyduysam arayacak, takacak vaktim yok o nedenle bugun neden telefonumu caldirmadiniz hala gelmediniz mi bile diyemedim. Iste cocugu apar topar yolcu ettim. Yarim saat sonra kapi caldiginda ve kizimi gordugumde sastim kaldim. Cocugumun canta sirtinda beslenme elinde tam yarim saat bekledigine mi yanayim, o sapsal hostesin yaptigi isguzarligima mi kizayim bilemedim.Saat 12:35 ti, hemen hazirlandim, kizimi okula biraktim. Kizimi ilk kapidan ugurladigimda camdan kontrol etmedim ya servise bindigini aklimda bin turlu seyden biride ya bir terslik olupda servise binemezseydi, cunku isim arasinda okula goturmek bana cok musgul gelecektiki aklima gelen basima geldi. Neyseki cocugumu okuluna biraktim,Eve geldim temizligi bitirip misafirlerimi agirladim.

Tam cay faslina gececekken seytan yine is basindaydi. Gelenlerden birinin cocugu elindeki bardagi isirdi ve kirdi. Arkadas, aman yuttumu ay ben parcalara bir bakayim, icine kactimi, bogazindami hengamlari icinde dolandi. Ne stressti Ya Rabbim! Boyle durumlarda sogukkanli olunup, cocugun agzina cam kirigi kacip kacmadigini kontol etmek sonrasinda cocuga yaptigi seyin yalnis oldugunu anlatmak daha faydali olacakken. Cope atilmis bardak kiriklarini inceleyip, kendince birlestirip tatmin olmaya calismak ne kadar dogru bilemiyorum.

1 comment:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

bugun icin sana her bakimdan gecmis olsun diyorum arkadasim:))