Friday, March 02, 2012


Fotografdan da anlasilacagi uzere bugun oglumla Ikea'daydik:)arabada biraz uyukladi ama butun Ikea'yi birlikde dolandik:)Cocuk bolumundeki tahtayi almamak icin kendimle cok mucadele ettim, tebesir tozudur odur budur gozumu korkuttum, belki bir dahaki gidisime alirim, ayy hic bilemiyorum:)Yukaridaki mumlugu pek begendi oglum, aldim bende:)Kac zamandir lazim olan bir kac eksigide aldim... Tedi diye bir yer var bize yakin oraya ugradim, ordanda lale soganini ekmek icin kucuk bir saksi aldim...

Bu sabah, kahvalti sonrasi mutfaga kapandim, yemekler pisirdim. Annemle sabah rutin gorusmemizi yaparken yemek yaptogimdan bahsettim. Neden o kadar erken bir vakitte yemek yaptigimi sorunca, saksilar alicam, evdeki bitkimin saksisini degistiricem, birde lale ekicem dedim:)Annemde"birak kizim cicegi falan, kendini yorup durma, sen kendin ciceksin"diyip sabah sabah bombayi patlatti, hatirladikca guluyorum:)))

Buarada dun Kazandibi yapmistim. Hazirladigim pudingi bir tepsiye dokup hafif dibini tutturmam gerekiyordu, bunun icin evdeki teflon tepsimi pek yetersiz gorup, dikdortgen bir tepsi edindim sukur...Bakalim bundan sonra kazandibiler istedigim gibi kizaracakmi...


2 comments:

gunlukcugum said...

Annen ne guzel solemis AMA ....) cicek arzu....

Unknown said...

:))