Monday, March 26, 2012

Bugun oglum oglen 1 gibi uyandi:)sanirim sabah namazi vakti, hem kendi yatagini hemde devaminda bizim yatagi islatip bir dolu is cikarinca yoruldumu, yoksa yuzumu olmadi, yoksa valide hanim bugun sabah cok erken mesaiye basladi biraz kafasini mi dinlesin dedi bilemiyorum:) ama kac kere kontrol ettim nefes aliyor mu diye:)Dusunun kizimla kahvalti ettim, haftasonundan odevlerini tekrarladik, okula gonderdim, mutfagi toparladim, utu yaptim, tamda utu isim biterken uyandi:)Annemi aradim"gorsen yuzum bile parliyor, kac zamandir ne cok ihtiyacim varmis onun boyle uyumasina"dedim:))Simdi yanima gelip, gecen haftadaki burun akintisindan mutevellit burnunun hemen altinda tahris olmus kisma krem surmus"bak annecim biyiklarimi begendin mi"dedi:))

Bugun kac zamandir gitmedigim semt pazarina gittim, ne cok yoruldum, oglani strollara binmeye ikna edebilsem, posetleri tutacaklara asardim, ama ne mumkun oglen bir de kalkan cocukda yorgunluk emaresi=sifir oldugundan hic strollera binmek istemedi pek tabi..Bir de ustune market aliserisiyle kollarim kopuyor sanki yorgunlukdan. Allah'dan yemekler hazir..

No comments: