Wednesday, March 14, 2012

Dokuz ayin bir carsambasi bugunmus..

Haftasonu kayinvalidelerle vedalasirken, bu hafta icin bize davet ettim, Carsamba gununu kararlastirdik. Dun teyit ettirdim. Sabah yemek isini bitirip ogleden sonrada, haftasonu begendigim tablolardan birini alip, ev icin bir kac aksesuar bakacaktim. Neyse sabah yemek isi iyi gidiyordu, annem aradi 11 gibi. Bu yakada bir yakinimizin 40 memvlidi varmis ona gelecekmis, abimler falan sehir disinda olunca, benim almam gerekti. 12 bucuga geliyordu saat ciktim, saat bir bucuga geliyordu karsidaydim, acayip bir trafik vardi. Neyseki bizim yakaya gecis cok hizli oldu, gidecegimiz yere 20 dakika kadar bir zamanda ulastik.Annemi yengemi oraya biraktim, biraz esimin isyerine ugradim, onu da gordum, sonra tabloyu almaya gittim, yine cok kararsiz kaldim. Ordan bir kac markete, firina ugradim. eve geldim, temizlik yaptim, yemeklerin geri kalan kismini yaptim. Masayi kurup kayinvalidemlerin gelmesini bekledim. Oyle yorgundumki, benim icin en onemli sey peceteleri masaya koymayi unutmusum mesela...Cok yemek secen bir aileden geliyor esim, o nedenle cok simple oldu yemeklerim:)Seyma'dan ogrendigim Cesminigar corbasini yaptim(buarada un miktarini bir kasik koydum, Seyma yazmayi unutmustu sanirim)Sehriyeli,bademli ve etli pilav, firin posetinde patatesli tavuk, piyaz, fellah kofte,zeytinyagli pirasa, karnabahar kizartmasi bir de dun yaptigim ortaya karisik meyveli tatlidan:) Borek yapmayida dusundum, sadece dusunebildim, cunku o asamaya gecemedim. Suan butun gunu ayakda gecirmis olmakdan bacaklarim ve ayaklarim sizliyor..Hala gunun bittigine inanamiyorum. Cumaya misafirim var, yarin ev temizligi ve bir kac hazirlik yapmam lazim, her zaman 3 cesitle sinirlandiralim diyor arkadaslar. Ben hemen her zaman bu durumu ihlal ediyorum, cunku dayanamiyorum, kendimi birsey daha eklemekden alamiyorum..

3 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Hani AMA bu guzel davet sofrasindan fotolar:) ellerine sag link arzucum eminim ki herbiri digerinden lezzetli olmustur. Bu corbayi en Lisa zamanda bende denemek istiyorum, kismet... Saglicakla...

gunlukcugum said...

Baslik supermis arzu)))

Unknown said...

Seyhancim, inan yorgunlukdan..dusunki ben fotograf cekmeyi unuttum! Seyhancim, hepsi cok guzel olmustu, bu durum cok nadiren olur bana, o nedenle mutluyum:)Misafir icin guzel bir alternatif oldu bu corba, kesinlikle dene canim:)

Eminecim ama dunku halimi gorsen,seninde aklina direk bu baslik gelirdi:)