Thursday, April 19, 2012

Baba duasi...

Bugun oglene dogru komsularimdan birisi aradi, Kutlu Dogum Haftasi sebebiyle yapilan bir programdan haberdar etti. Oglumla boyle programlara katilmak ayri bir zor bana..Havada yagmurlu ve soguk..Gidilecek yeride bilmiyorum...Neyse, kendimi ikna ettim, vesveselerimi ufledim...Servis araci tutulmus ama binip gitsem oglan ya huysuzluk yapar erken cikmam gerekirseyi dusununce, kendi aracimla, servisi takip ederek gitmeye karar verdim...Cok sukur umdugumdan cok daha iyi takip edip, cok daha yakin, hatta nerdeyse yolun buyuk kismini bildigim bir mekana gittik...Harika bir konusma oldu...En cok da baba hakkindan bahsedilen kisim vurdu beni..Baba cennet cadirinin diregidir, onu kirarsasaniz cennet diregini kirarsiniz sozuydu...Babanin duasinin arada perde olmadan Allah'a ulasiyor olmasi...Hatta hatta konusmaci burdan ciktiginizda babanizi arayin, duasini isteyin dedi. Ben baska bir arkadasa da ugrayip oyle eve gectim, sonra babami aradim. Duasini istedim:) Yavrum ben sana herzaman dua ediyorum dedi:)Telefonu alan anneme dinlediklerimi aktariyordum. Yukarida bahsettiklerimi soyledim. Kizimda o sirada baska bir seyle ilgileniyor gozukuyordu. Aksam yemek masasininda yemekler bitip sohbet kismina gectigimizde "kizim bak sana birsey soyleyecegim, bugun duydum, baba hakkiyla alakali"diye girizgah yapiyordum ki, ben biliyorum annecim dedi:)Telefonda anlatirken dinlemis beni, aksam yeni ogrendigi bolme islemiyle alakali sorulari carcabuk yapinca bunuda babasinin onun icin ettigi zihin acikligi duasina verdi:)

1 comment:

gunlukcugum said...

Babanin duasida bedduasida cok etkili!
Rabbim dua Alanlardan eylesin...