Friday, October 19, 2012

Ben anladimki, bazilarini gorunce benim kimyam bozuluyor, alt ust oluyorum. Elimde degil...Hased, kiskanc, dedkoducu, kibirli, icden pazarlikci, kuskucu, kusur arayici, uzak dursun benden...Oldugum ortamlarda bile tahammulum yok boylelerine...Bildigin koylu sehirde dogmak sehirli yapmiyor, koylu dediysem safda olmuyor...Sadece sig dusunceleri icinde bogulan bu insanlari gormek benim kimyami bozuyor...Maalesef  icden gulemiyorum, maalesef mutlu olamiyorum...Cunku ben dun kotu olduguna kanaat getirdigim, canimi acitan, beni uzen bir insana bugun iyi, en iyi diyemiyorum...Cunku bir insani kotu olarak tanimlayabilmek icin ona zaman veriyorum, bakiyorum akikaten iflah olmayacak biri, bu kotu diyorum uzak duruyorum. O bazilari gibi ktu diyip sonradan icine dusmuyorum. Onlarin bu tutarsizliklarini gorunce iste icime sIkIntilar dusuyor, kimyamda tam bu noktada bozuluyor...O kadar gayret ediyorum ayni ortamlarda olmayalim diye ama yine denk dusuyoruz yine bir plana kurban gorusturuluyoruz ya pes!

2 comments:

gunlukcugum said...

Dunya hayatimda rahatlık yok( inşallah seni her daim
İyi anlayan kişilerle karşılaşırsın arzu..

Unknown said...

Sagolasin canim, insaallah hepimiz hep hayirli insanlarla karsilasalim:)