Monday, November 12, 2012

ic mi dIs mi dIs mi ic mi?

T. kursuna gittigim merkezin hemen yanindaki otoparka arabayi park etmemle bir cocuk gelip arabanin onunde durdu...Sacindan ayaklarina kadar kir icindeydi..."abla"diye seslendi   "acelem var canim" dedim gulumseyerek. Acikcasi dilencilere karsi guler yuzlu olmayi, ama mumkunse ikili diyolog gerektirecek bir durumda olmamayi tercih ediyorum. Kimseyi bosceviremiyorum...Kimseyede hor hakir davranmak bana uymuyor... "Para istemiycem sadece erzak alabilirmisin bize"dedi...tekrar acelem oldugunu soyledim..."Donusde olur mu?" dedi...Bir ara arabada unuttugum kagitlari almak icin asagiya indim. Yine geldi durdu arabanin yaninda...Belliki beni gozune kestirdi...Biliyorum yaptigim cok dogru birsey degil, ama ben hani bu isi kendilerine meslek bile edinmis olsalar bu insanlara hayir diyemiyorum...Ona baktim, kendime baktim...Onun zahirdeki pislikleri benim batinimdaki pislikler...Onun benden, benim Allah (cc)'dan istediklerim...dusundum, dusundum....gunu bol bol dusunerek gecirdim...Kullugumu, isteklerimi, bazen istemediklerimi...Evet bir insan ihlasla isterse muvaffak olacagini, Allah(cc)'in ona bunu nasip edecegini...Ikinci kez yine karsima cikmasaydi belki bende o cocuk icin birsey yapmayacaktim, o israr etmisdi  isteginde...Allah (cc)  kullarini bos cevirmeyen, Veren en cok Veren israrla Ona dua dua yalvarilmasiyla kuluna merhamerti Ziyadelesen...hamdolsun bize nimet Veren'e...bize Merhametiyle muamale Eden'e...

2 comments:

gunlukcugum said...

Cenabi allah nasil bol veriyor bize .. Rabbim her daim veren el olmayı nasip etsin..

Unknown said...

amin canim..