Sunday, December 09, 2012

Piskinligin boylesi...

Bugun Palladium'daydik. Yemek icin en ust kata ciktik, siparislerimizi verdik. Kizima, ogluma baska yerlerden, esim ve bana baska yerden siparis verecegimiz icin oncesinde bir masa ayarlamadik kendimize. Kizimin siparisini aldikdan sonra bosalan masalari takip ediyordum. Neyse en sonunda benim ve cocuklarin ulasabilecegi yakinlikda bir masa bosaldi. Temizlik gorevlisi hanim bosalan tepsileri kaldiriken tepsimi koydum, tam oturacaktim. bir hanim  pat diyeceketini oturacagim yere atip akabinde cantasini koydu. Soke oldum. Terbiyesizliginde bu denlisine sahit olmadim simdiye kadar. Pardon simdi oturacagim yere ceketinizi attiniz masa sizin mi oldu?dedim "ben taaa karsidan gordum" dedi. Yani karsidan gordu, benim ve cocuklarin masanin yaninada geldigini gordu, ve dupeduz isguzarlik yapti amiyane tabirle masayi kapti! Terbiyesizliginde bu kadari! dedim sonra oglanin siparis tepsisi elinde esimi gordum onunla biz masa bakinirken, o dIsI elegant ama ici bir copluk olan hatun o sirada yemek sirasi bekledigini gordugum esine (yada erkek arkadasina bilemiyorum) yaptigi isin guzelligi(!) ile bakip guluyordu! 2-3 dk sonra bos bir masa bulup oturduk oturmasinada 2-3 dk masa bakmak icin baskasinin hakkini gaspetmeyi anlayamiyorum ben! aileden gelen gorgu yada gorgusuzlukden baska birsey diyemiyorum buna!

1 comment:

gunlukcugum said...

Cok sinir bozucu bir durum!