Tuesday, January 01, 2013

Yeni Yilin Ilk Gunu:)



Esimin kardesi Kibrsi'da askerlik yapiyor, izne gelmis, gelirkende bize bu guzel fincanlari getirmis:)gelir gelmez ayni gun kullandim:)Tepsinin ortasindaki iki kucuk kutuda esimle benim cok severek sectigimiz nikah sekeri kutularimiz, ben onlari kisilik lokumluklar olarak kullaniyim diye dusundum ama cok sevdigimiz cikolata kaplama lokumlar bir tane anca sigiyor icine:)kayinvalidelr yabanci degil onlara oyle servis ettimde, baskasi gelse pintiligime gecer muhtemelen:P

Dun aksam esimin kardesi, kayinvalide&pederim icin hazirladigim masa...
Menudekiler;Patates Corbasi, Biftek, Firinlanmis Mantar, Pilav,Karnabahar Kizartmasi, Pirasa, Fellah Kofte, Cig Kofte, Lahana salatasi... Maalesef tatliyi yetistiremedim, Cunku son anda yemege kalmaya karar verdiler, sanirim 2 saat icinde ancak bunlar cikti:)cig kofte disaridan buarada:)

Dedenin o cok sevdigi torunu istedigi icin aldigi pasta:))

Yilin ilk Asaf Ihsan fotografi:) "annnee benim fotografimi cekeymisiiiinn?hadiii gel soyle kapiya dogru gel, he tamam hadi cek simdi" gibi direktifler sonucu ortaya cikan poz:)))

2 comments:

gunlukcugum said...

Cok sevimli masallah!..arzu Ben o kutuda isterim HIc pintilik aklima gelmez)

Unknown said...

Eminecim insaallah canim cok isterim seni misafir etmeyi:)