Tuesday, April 16, 2013

Gectigimiz pazar beni cok gulduren sahne:) Kac gunlerdir, hatta haftalardir ebeveyn banyosundaki sabunluk neden boyle ara ara ters donuyor, bunu kim yapiyor neden yapiyor merak ediyordum. Bir kac kez cocuklari sorgudan gecirdim"bakin onu su icmek icin kullaniyorsaniz, size bardak koyayim,ona dokunmayin!"nevinden uyarilarda bulundum, derken Pazar gunu uyanip banyoya yuzumu yikamak icin girdim, oglanda ardimdan, sonra sabunlugu eline aldi, su doldurdu, yuzunu batirdi bu suya, suyu doktu tekrar doldurdu tekrar yuzunu batirdi, bir kac kez tekrarladigi bu islemden sonra yuzunu yikamis oldugunu ogrendim, havluya kuruladi isi bitti:)Neden boyle yaptigini sordugumda bana"ben sizin gibi suyu elime alamiyorum ya" dedi:)peki diger banyoda nasil yikiyorsun yuzunu diye sordum"orda suyu tutabiliyorum"dedi:))


Bu bana canim kizimin hazirladigi kahvaltidan cok tatli, notlu bir kose:)

Boyarken cok keyif aldigim yumurta, evet cok da iyi etmedim yumurtayi kendim boyayarak oglumuda isin icine katmaliydim belki ama bu keyfi kimseyle paylasmak istedim sanirim, her nekadar oglanla birlikde sepet icinde okula gidip-gelen sorumluluk kazanmayi ogretmeye amaclayan bir okul projesinin parcasi olsada:)


Bu da son gunlerin favorisi boregim:) bu ispanakli boregin ustune borek tanimiyorum!  Ispanak benim en sevdigim sebzelerin basinda gelir ve icine girdigi herseyde oyle! spanakli tart, kremali ispanak soslu makarna, ispanakli kek, ispanakli besamel soslu krep,ispanakli firin patates evet hepsini ama hepsini cok severim!

No comments: