Monday, July 15, 2013

5:)


Kardeslerin ikincisi ailemizin 4.su bundan tam 5 yil once dogdu...Dogumuda zordu, kendiside hic bir zaman kolay bir cocuk olmadi, olamayacak gibide:) Bize huysuzluklari da sirin geldi, tiripleride....hele su son donemde ogrendigi dil atmalari(!)(dil cikarmak tabirini bilemediginden boyle ifade etti, bizde ifadenin orjinalligine bayildik) yok mu:)


Bir anne baba her iki evladinida ayni terbiyeyle buyutsede bize fitrat farkinin cok onemli bir faktor oldugunu ogrettin oglum...Iki cinsiyet arasi fark midir? yoksa kucuklugun verdigi ukalalikmidir, simariklimidir bilemedik....Ama bize huysuzluklarinla kendini sevdirmeyi, her girdigin ortamda sevilip ilgi gormeyi, ardinda bir hayran kitlesi birakmayi basardin! Her yerde hep sevilen en sevilen oldun oluyorsun! Buna biz karizma diyoruz, ama sendeki bundan da farkli birsey! Cok acik sozlusun mesela, neden ve nasil boyle oldun? Prensiplerin var! Tabularin var! Bir takim ogretilerin var, aliskanliklarin hele..Ornegin lavobada ellerinimi yikayacaksin, suyu en kisikda acip, tam ben yikayacakken muslugun akis hizini hizlandirip "anne sen boyle seviyorsun ya cok actim" demen yok mu! yada lavodan odadan cikinca lamba sondurmelerin...Odandai daginikliga tahammul edemeyisin! Misafirin geldigini hemen anliyorsun, odanda bir oyuncagin yeri degismesin hemen sorguluyorsun:) Titizsin hem de cok...Takintilisin birde! Mesela en cok Tommy tshirlerini seviyorsun, pantolon yaz kis vazgecilmezin, sortlari bibin naz niyazla giydirebiliyorz sana:)Dedim ya prensipler prensipler...Birde cok merhametlisin, hasta olalim basucumuzdasin! Bize portakal sulari sunmak istemeler, isin yardim boyutunu ilac veriyimmilere kadar getirmeler...Parkda senden kucuklere gonullu bakiciligin yok mu:) Bebekleri cok seviyorsun..bunda abi olmak istemenin durtusu fazlamidir bilemiyorum, bazen buyudugunu ablanin neden sana abi demedigini sorguluyor bu duruma cok bozuluyorsun:)....sitedeki hemen herkes seni taniyor, sitenin altin sacli cocugusun:) Ananen "altin oglum" diye severdi seni biliyormusun?Birde ben sende bir seyi cok net gordum, inanc hakikaten fitri sende bunun ispati...Namaz kilmayi seviyorsun, cemaatle kilinan namazlara bayiliyorsun...gecen gun alisveris oncesi ben namazimi kildim hadi cikalim diyip, donus yolunda benim eve gidip abdest alip namaz kilmam gerek demen yok mu!!!bizi bizden aldi...Allah senin icindeki bu sevgiyi artarak devam ettirsin, namaz kilanlardan olasin insaallah:) Birde kafan birseye takilmasin, buyuyunce basbakan olacagindan dem vurup bunlari degistirecegini soyluyorsun ya:) cok politik oluyorsun iste...Senin hayatimiza bu kadar fark katacagini hic dusunmedik, evet erkek oldugun icin biraz haksizlik ettik boyle dusunerek! bir kizdaki isve cilve sende olamazdi sende bir kiz cocugu kadar sirin olamazdin diye dusunurduk...Ama sen hem sirinliginle sipsirinliginle bizi haksiz cikardin:))  Birde oyuncaklarinin da boyle sirin gelecegini dusunmezdik:)once arabalar, sonra kamyonlar, sonra kucuk arabalar, sonra kepceler, sonra thomas trenler , otoparklar en sonda simsek mcqueenler girdi hayatimiza:) Daha hangi oyuncak gruplarini bizlerle tanistiracaksin bilemiyoruz:) Iyiki varsin yavrum! dogum gunun kutlu olsun:)

1 comment:

gunlukcugum said...

Okurken bir an aaa benim oglum gibi oldum resmen!)) hasan talhada tomy cok seviyor...Turk bayrakli istiyorum diyor)))
Rabbim herdaim guzelliklerini gosterdim bizlere.....huzurla saglikla buyusunler insallah