Thursday, March 22, 2007

Neden bu bloga yazmaya karar verdim bilmiyorum, sanirim kodlarla ugrasacak kadar vaktim yok su sira yada ben yapamiyorum kendime vakit, cok mu bos islerle ugrasiyorum onuda bilemiyorum gerci, yogun bir donem nasilda buluyorum bos is buda basiridir:)bilgisayarimdan ilk once msn imi silmek istiyorum, ama biliyorum tekrar yukleyecegim, cunku webcam kullanarakta olsa sevdiklerimizi gormek kadar tatlisi yok, ama iste bikiyorum bazen bilgisayardan, zaten cok goruyorum, birde bu bolumde okuyorum, keske ekonomi okusaydim, her neyse, blogspoti daha bi cok sevdim, html kodlarini degistirme olayi var, blog da yok bu, yine esnedim, yine dudagimin yanindaki yara gibi iste catlk hasar gordu, kremlemekten usandim, esnememeyi unutmaktanda, ins biran once iyilesir, sanirim stressten cikiyor bunlarda...bugunu guzel bir dua ile bitireyim, hem burayada not ediyim yagmur damlasi diye bir bloda okudum, oncesindede okumustum, ama iste son donemde orda okudugum icin orayida kaynak olarak geceyim:), bundan sonra kizima ve kendime ayri gunluk tutacagim:)daha keyifli olacak gibi geldi boylesi:))

"Ey Allah'ım!Peygamberin Muhammed(sav)in senden dilediği hayırlardan bende dilerim.Peygamberin Muhammed(sav)in sığındığı şeylerden ben de sığınırım.Yardımına sığınlacak ancak sensin ve ancak Senin yardımınla hayırlara ulaşılr.Güç ve kuvvet ancak Allah iledir."(Tirmizi)

No comments: