Thursday, April 26, 2007

Aslinda kac gunlerdir oyle cok yazmak istiyorum ki bir mevzu hakkinda, hadi diyorum kalsin bosveriyorum ama sanirim daha fazla dayanamayacagim illa yazacagim:) Gecenlerde portakal agacinin turk yazarlara ait yemek gunlukleri bolumunden bir linke clickledim derken bir yemek bloguna girdim, yalniz blogun yazari arkadas pek bir siyasi takilmis son postlarinda, hatta yorum yazan 3-5 insanda sasirmis bu guzel postalara!! gelen yorumlarin azligina:)derken ben haksiziga gelemeyen bir yapida oldugum icin illa yorum yazma geregi duydum ve yazdimda!!!ama hala hatirladikca asabim bozuluyor, zaten ne diye bakiyorsam o bloga hic bir yemeginide yaptigimi hatirlamiyorum!!Yalniz suna hakikaten bozuluyorum, her cevreden insanin ortak gorusuyken Ataturkun bu ulke'ye kattiklari, yahu bazi insanlara ne oluyorda her islerinde onu kullanarak prim yapmaya calisiyolar!yani boyle bir sahsiyetin adi ulkedeki insanlari ayrimciliga itmek icin kullanilir mi efendim!hangi mantik yada vicdan kabul eder bunu!Birde Bayrak gibi kutsal bir olgu, ki benim annemin dayilari ve amcasi sehit olmusken ulkem icin, nasil olurda bir kendini bilmez ben onun dunya gorusunden farkli br acidan baktigim, dusundugum yada dusundugumuz icin Bayragimdan yoksun edebilir, kendi mitingleri yada kendi dusunce yapilarini simgelestiren bir oge gibi bakabilir!!!nasi Bayragimla ayrimcilik yapilir, hala hafsalam almiyor, alamazda!!!!!

No comments: