Tuesday, April 24, 2007

Muzik, bazilarinin hayatinin ayrilmaz vazgecilmez bir parcasiyken, muziksiz is yapamaz, ders calisamazken, muzik bir cok insani motive edici bir olguyken, ben muzk dinlerken hic bir sey yapamam, biliyorum tuhafim ama oyle ...ya ben muzik dinlemeliyim yada yaptigim ise devam etmeliyim:)ikisini kesinlikle bir arada yapamiyorum, hatta cogu zaman arabada giderken esimin yaninda yerimi alir o sekilde dinlerim:) yoksa evde hani sunu acayim bunu dinliyim, ya cok da zaman oldu dinlemedim dedigim bir sarki, parca, turku hic birsey yok sanirim, daha ziyade esimin hatirlattigi ve dinlerken keyif aldigim parcalar oluyor cogunlukla...Nerden mi aklima geldi bugun bundan bahsetmek, sundanefendim.Esim almis bugun sagolsun bastan begenmedim cok, cunku ben cami kirilmis olsada eski telefonumdan pek bir memnundum:)ama bu telefondaki muzik dinleme kalitesine hayran oldum desem, ve sizlere nacizane tavsiye etsem:)

2 comments:

Hamarat Anne said...

lisedeyken ders calısırken bile dinlerdim,uyurken felan. şimdi aklıma gelirse winampi acarsam acıyorum dinliorum:)

bu arada senin bebişin bir blogu var da şifreli mi? ben goremem mi?:)

Unknown said...

Sevgili Zeynep Erva'cigin annesi, alaraaslihaningunlugu@gmail.com'a bir email atabilirmisin?:)