Saturday, April 21, 2007

Gecen gun pbs de tevafuken Islam'la alakali bir program izledim...Musluman oldugunu idda den bir yazarin yazdigi Islam'la alakali kitap ve tum dunyada yankilari...tabi pbs bunu documentary olarak veriyorki, hani duymayan muslumanlarda duysun belki bu sacma sapan dusunce yapisina sahip kendini bilmezin arkasindan giden olurda birde muslumanlari bu sakabanla oyalariz biraz diye dusunuyorlar herhalde!!!cunku hic simdiye kadar Islam'i iyi anlatan bir program izlemedim, izledimsede hatirlamiyorum!bu yazar olan Hatun kisi, mesela bes vakit namaz kilmiyor, ona gore kaliplastiriliyor ibadet, mesela sabah kalktiktan hemen sonra yataginin icinde yatar vaziyette aklindan gecirircesine Allah'a dua ediyor verdigi nimetler icin, iste bu onun namazi oluyor:)burdaki mantiksizligada en guzel cevap annesinden geliyor,bu sekilde dua etmen guzel ama bes vakit namazini kilip extra bunuda yapabilirsin,(tamda bu mevzuyu konusurlarken araba kullaniyordu bir taraftan)bak burda isik var ben diyebilirmiyim, bu kirmizi isikta ben durmam gecerim, yada stop sign da kimse yoktur diye giderim, durmama gerek yok cunku bu benim araba kullanmada kendimce olusturdugum kurallar, ki eger oyle dusunsem o noktada polis varsa ve beni durdursa ben yolda kimsede yoktu vede bu ayriyeten benim kullanis tarzim yada yolda gidis adabim diye bisi soylemem nekadar mantikli sence dedi!!! hakikaten guzelde ifade etmis oldu kizinin mantigindaki yalnisligi , yine bu yazar Hatun kisi hanimlarin tesetturlu olmalarina da pek bir tepkili, neden western luler gibi olunmuyor diye!!!neden caglar oncesindeki basortmesi hala gunuzmde suruyor diye pek bir tepkili!!!peki sormak lazim sen hic Kuran'i okumadin mi diye, ama hatun kisi okumus efendim Kuran-i Kerimi sadece mealen"Siz kendinizi degistirmedikce Allah sizi degistirecek degildir"ayeti kerimesini!ama maalesef hatun kisi bunu ustune alinmayip dunya yuzeyindei tum muslumanlari kasitla kendinizi degstirmezseniz Allah sizi degistirmez diyor ve burda kendiside Mesih'i bir tavir takiniyor!!!acayip asabim bozuk bir sekilde programin sonuna kadar izledim daha neler duyacagim ya Rabbim diye icimden gecire gecire!!!Sonra birde bu hatun kisi neden muslumanlarin savastigini sorguladi, gorustugu bir muslumanda; siz kadinlarinizin kizlarinizin irzina gecildigini, kardesinizin, cocugunuzun, babanizin oldurulugunu, evlerinizden suruldugunuzu dusunun ve tekrar sormayi deneyin bu soruyu dedi!!!hatun kisiden yanit yok!!!neyse hala asabim bozuluyor programi hatirladikca, Rabbim islah etsin, hidayet versin, bundan baska ne soylenebilir vede temmeni edileblirki!!!

No comments: