Tuesday, April 17, 2007

Dunku olay!!

Dunden beri surekli cnn'i takip ediyorum, VA'daki iyi unv'lerden biridir virginia teknik univesitesi, ozellikle muhedislik dalinda, bunu bildigim icin ve daha oncesinde VA'da br unv'de ingilizce ve bi kac akademik class almisligim oldugu icin unv'leri az cok biliyorum, bu haber soke etti beni, ilk duydugumda, ins musluman biri degildir yapan diye dusundum. Olayin dehsetinin yaninda birde musluman bir kendini bilmez duymak istemedim, resmen korku ve endise icinde dinledim haberleri, south koreli 23 yasinda biriymis katil bunu duyunca olaya uzelmekle birlikte katilin bir musluman olmamasina sevindim, ve sonrasinda aklima hemen 2 sene once aldigim autocad dersindeki cinli cocugun soyledikleri geldi, hoca unv'nin kutuphane binasinin iki side'nin cizimini vermisti proje olarak ve isterseniz gidip fotografini cekip aktarin bilgisayariniza ve bakarak o fotograflara cizin demisti, bizim siniftaki cinli cocukta kutuphanenin fotograflarini cekrken kutuphanenin guvenlik gorevlileri onu engellemisler ve bu durumu hocaya anlatmisti, hocada 11 eylulden sonra insanlar herseyden tedirgin oluyor, o yuzden alinma demisti cinliye, oda sunu soylemisti" hic cinli terorist yok,uzak dogulu terorist olmadi hic demisti"bu bana o kadar dokunmustuki, bende hemen"terorist olabilmesi icin bir insanin belli bir type'mi var demistim" hocada bunun uzerine, illa belli bir milletten yada inanisa sahip olanlar terorist olabilir yargisi cok yalnis diyip sunu soylemisti"insanlarin dusunce yapisi bana yapilmasini istemedigimi baskasina yapmamaliyim oldugunda hersey cok daha guzel olacak"siniftan bir ogrenci ayni zamanda ogretmenlik de yapan br hanim, soylediginiz sey incil ogretisi demisti, bende bu Kuran ogretisi, Peygamberimizin Ogretisi demedim, olayi benim babam senin babani dover durumuna getirmek, bir tartisma ortami yapmak istemedigim icin belkide, daha sonrasinda o hanimla guzel arkadasligimiz oldu, ama donem bitince gorusmedik bir daha....iste bugun ogrendigimde uzak dogulu oldugunu direct aklima sinifimdaki cinli cocuk geldi, eger hala goruyor olsaydim, bak iste gordunmu, katil inde teroristinde dini, uyrugu yok demek isterdim!!!! Sanirim gecen sene Law&Order diye bir dizi vardi onu takip ediyordum, polisiye bir diziydi, hernekadar gercekle birebir iliskili degil densede, bence gerceklik payi buyuk olaylardi, mesela bir tanesinde, seri cinayetler isleniyor ayni tarz hanimlari olduruyor katil yada katiller, sonra aciga cikiyorki, bir bilgisayar oyunundan kopup gelen ve hayata gecen sahneler bunlar, VA'daki olayda izledigim bu diziyi animsatti, insanlar cok manyak bu ulkede, hakikaten bosuna psikologa bir suru paralar harcamiyor bu insanlar!!!dogru durus aile yapilari yok, inacsal yonden bir saglamliklari yok, her ne pislik aransa bir numara bir ulke burasi, bugun south koreli bir cocuk yarin saf be saf amerikali olabilir boyle bisi yapabilen, ve bende korkuyorum resmen unv'ye gitmeye, Allah im kazasiz belasiz bitse su okulum!!! bide hakikaten azimsanmayacak kadar okullarda olaylar cikiyor amerikada!!oyle cok uzuldumki o gencecik insanlara, olayin dehseti bir yana, sabahin bir nur vakti derse gelen daha dogru durust kahvaltisini yapmayan, belki anne babalarindan ayri yasayan yada sabah onlari on bir kez gorme yada onlarla gorusme sansi olamayan gencecik, akilli, basarili cocuklar bunlar....simdi anliyorum 11 eylulden sonra neden insanlarn muslumanlara bukadar onyargili odlugunu bu ulkede, azimsanmayacak bi olay cunku yasanan, acikcasi bende bundan sonra uzak dogululardan korkacagim bir sure eminim bundan, hatta binanin ilk iki kati bir bilgisayar firmasina ait bir sube, ve calisanlar cinli resmen urkutuyor beni bu dunden beri, ya iclerinden biri boyle bir manyaksa diye!!!sanirim bu biraz devam eder bende, okul gitmek istemiyorum ya!! ben NY'da boyleysem VA'daki ogrenciler ne haldedir bilemiyorum!!!ins yakinda normale donerim!

No comments: