Tuesday, May 22, 2007

Cok uzgunum....Ankara'da o bombayi patlatan yada patlatanlar insan olamaz...ete kemige burunmus caniler...olen 6 kisi densede acisi binlerin, milyonlarin yureginde fakat hani bizler unutucaz belki bi sure sonra ama ailelerin yureklerinde yillarca hic atesi bitmeyen bir kor olarak kalacak...Rabim sabr-i cemil ver ailelerine, bizlerede selamet...

Bir ayeti Kudsiydi yanilmiyorsam

"Allah bu dunyaya bir sinegin kanadi kadar deger vermis olsaydi icinde hic bir kafiri barindirmazdi"

Imtihan dunyasi, olenler ins Rablerine kavustu ins Cennetler, ya bunu yapn ada yapanlar,iste onlar icin yasasin Cehennem diyorum!!!!!

1 comment:

Güneşli Günler said...

Gelen haberlerde 79 doğumlu bir gencin canlı bomba olduğu söyleniyor. Tanım bile çok ürpertici canlı ve bomba... Ben de çok üzüldüm. Diyecek söz bulamıyorum. Ölenlere rahmet ve sevdiklerine de sabır diliyorum sadece...