Thursday, May 24, 2007

Dun elektrik carpiyordu, daha dogrusu carpti, sanirim burda elektriklerin voltaji dusuk oldugu icin elidme yanma ve sarsilma vede sizlama olarak hissettim sadece:)iste dikkatsizlik ve acelecilik bir de bir hata ve gunaha kefaret diyelim ins...sac kurutma makinesi herzaman prize taktigimda onunla butunlesir bir hal alir, bu seferde aynisi oldu, cabuk cabuk cikaricam ya illa ordan oraya kosturma haliyle, cektim prizden baktim gelmiyor, soyle alttan tutayim dedim, bir akim hisettmemle Allah nidasiyla elimi cekmem bir oldu:)resmen elimin ustunde tam ordada toplandi kisa surelide olsa aldigim akim ve yanma hissi oldu, bi sure kizarik kaldi ama bugun gecmisti hamdolsun...Sonra kolumda tam bilegin ele bitistigi noktada bir sertlik farkettim gecn gun, googleladim, sanirim kemikler arasindaki sivinin iltihap kapip kistlesmis halde derinin altnda kemiklerin ve damarlarin arasinda sertlesmesinden mutesekkil bisi.. zaten iki sene once bileklerimde bi agri sozkonusu olmus, dokto kas gevsetici vermis, anneminde uc ay bizimle kalmasi ve benim ev islerinden uzak kalmam ve sonraki donemide genis insan moidunda gecirmm sifaye vesile olmus yasadigim agri hafflemis ve bi sure sonra iyilesmisti, ama su bir-iki ayi oyle yogun yasiyorumki, dersler yogun ben yogun, ev yogun hersey yogun gidiyor, evde zaten oturdugum dakikalar sinirli en cok oturdugum zaman dilimi aksam esimle bir saatlik bilemedin bir bucuk saatlik film izlerken oluyor,usengec kari-koca olaraktan dolduruyoruz termosa cayi ve oyle iciyoruz, tatli tuzlu cay yaninda gidecek her bisiyimizide onumuze diziyoruz hani kalkmayalim bir daha...simdi suan cumleleri yazarken ne buyuk nimet icindeyiz dusuncesi gecti aklimdan...hamdolsun Rabbim verdigin her turlu nimet icin halbuki oylede nankor olabiliyoruzki zaman zaman, insan zaten nedense maddi anlamda hep kendinden daha iyi konumdakilere bakip daha fazlasini istemekte,manevi anlamda kendinden daha yetersiz bulduklarina bakip teselli etmekte, bende sanirim biraz oyleyim, bazen dusunuyorum, uzuluyorum , mesela bugun bir arkadasima gittim taksi cagirmistim, taksici yaslica bir adam belki 70 kusur yasinda, belkide daha genc ama belliki sigara kullanan bir tip, belki o onu biraz daha cokmus gosterdi, oyle cok uzuldumki, bir omur gecmis oyle beyhude iman sahibide degil buyuk ihitmal cunku rus asilliydi, kalben oyle muteessir oldumki anlatamam, sonra gittimiz cadde uzerinde banklar kondurulmus agaclik golgesinde yerler var, burdada ihtiyar muhtemelende yahudi olan amcalar stranc gibi bisi oynuyor, onlarada icim burkularak baktim...Allahim dedim ne guzel bir nimet iman, bizim musluman yaslilarimiz ne guzel, ne guzeldir ibadetleri, ne guzldir namaz sonrasi muhabbetleri, ne guzeldir vakitlerini gecirme adina yaptiklari ibadetleri, kendimide teselli ettim anlayacaginiz, Rabbim ins istikametinde sabit kilsin, kildigimiz namazim bile ne buyuk nimet geldi bana, belki gunde bir saatimi anca alan bir ibadet ama ne guzel bir huzur verdi icime, ins hic degilse gunumde bos gecirmedigim bir zaman dilimi vermis Allahim, iyiki nasip etmis bu nimeti,Rabbim biz Sensiz birakma, bize dertszi hastaliklar verme Rabbim, verdigin hastalkiginda Sifasii verecek ancak Sensin, Sen onu bizden almadikc o bizden uzaklasacak degildir, Sen verdigin hastalgiida bize hayirli kil, Sana daha cok yaklasmamiza vesile kils, Bizi Sensiz, Sevginsiz, Merhametinden uzak birakma Allahim...

2 comments:

Güneşli Günler said...

Çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin.

Unknown said...

Canim cok tesekkur ederim, yarin doktora gidecegim artik, cunku canimi hakikaten coook acitmaya basladi!Saglicakla...