Thursday, May 03, 2007

Dua

Yuce Allah(cc) bir hadis-i kudside soyle buyuruyor

"Kulumun bana en sevimli gelen ibadeti, Beni anlatmasi ve benim namimla nasihat etmesidir"


bu hadis-i kudsiyi okudugumda aklima Tesekkur Ederim Allah'im CD'sinde sanirim CD'nin ismini tasiyan parcada konusma niteliginde gecen bir cumleyi hatirlatti

"Dedem dediki, biz Allah'i nekadar cok seversek ,isimlerini ogrenir ve anlatirsak, Allah'da bizi sever ve insanlara sevdirir"

Rabbim seni bilmeyi, seni bilmeyenlere bildirmeyi nasip et bizlere, bizi sensiz birakma Rabbim!Bize haram duyurma, harama el surdurme, harama gidirme ve haram isletme.(amin ins)



Bugun bir tanidigim TV'de gordugu bir hadiseden bahsetti, goruntu Filistinden, ve daha 14-15 yasinda bir cocuk, gozleri baglanmis, silahlarla itile kakila askeri bir arabaya binerken onu o arada belki son kez opup koklaymaya calisan bir anneye ait!!!!Zalim dunyanin gozunun icine soka soka zulmunu yapiyor!Rabbim islah eyle, islah olmazlarsa kahru perisan et!!!!Bugun bu sahneyi gormedigm halde aklimdan cikmiyor!!!lutfen bu yaziyi okuyan herkes bende dahi unutmayalim zalimin zulmu altinda ezilen musluman kardeslerimizi dualarimizda!!!

4 comments:

Anonymous said...

Arzu cum izledim o sahneyi ve senin gibi perisan oldum insan dusundukce deli oluyor,nasil bir dunya diyo bu dunya?Rabbim islah etsin bu insanlari.Seninde dedigin gibi bu kardeslerimizi dualarimizda eksik etmeyelim ins...

Unknown said...

Ben izlemedigim halde cok uzuldum.Izzet verende zelil edende Allah muhakkak, ins Filistili Muslumanlari bu zilletten kurtarsi ve onlari muzaffer etsin.(amin)

Güneşli Günler said...

Malesef benzer sahneleri neredeyse her gün görüyoruz, ya da görmesek de aynı sahnelerin yaşanıp geldiğini biliyoruz. Bilmemiz ise ancak dua etmekla sınırlı kalıyor. Yakın zamanda eşim oraya bir iş seyahatine gitti. Malesef büyük bir iç burkulması ile geri döndü. Hala da etkisinden sıyrılamadı. Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun. Durumları gerçekten çok zor...

Unknown said...

Ahimsa,burdaki yahudilerin yasadigi rahat hayati gorup oradaki muslumanlarin cektigi izdirap ve cileyi dusununce insanin vicdan sizlamasi 10 katina cikiyor...Rabbim merhamet eden, muhlet veren, hicbir zalimin zulmunun yanina kar kalmadigi bir mahser gunu varya iste bunu dusunmek yetiyor insana!!!