Thursday, June 14, 2007

:)

Bugun aksam ustu disari cikti, hani ayakkabi bakacaktim, ama bizim burda nine west magazasi pekte erken kapaniyormus, bilmiyorduk, neyse tam caddey gececegiz, bide ne gorelim, yeni turkish grocery acilmis, hani oyle boyle basit bi yer degil, gayet guzel vede sIk olmus:) birde acayip ucuz, sanirim turkiyede bukadar ucuz degildir urunler:) sonra tam cikista ne gorelim, akliniza gelebilecek her bir cesit meze, kurabiyelerde var bi suru:)ve en guzeli ne aslinda bu olayin, yerinin okulma iki street uzaklikta olmasi:) bundan sonra dunkin'a zor ugrarim, yasasin kombo tabaklarim:P, sanirim su yaz ve de kis donemi iyi kilo alirim, okulun son yilinda oldu bu rahatlik ama olsun, bari son donemlerimde iki lokma bisiyi agiz tadiyla yiyim, gulluogluda cok yakin gerci ama yne 5-6 street yurunuyo birde avenue gozum pek kesmiyordu, kesincde iki ders arasinda gidiyor ikincisine muhakkak gec kaliyordum:P, birde bugun sok edici bi sonuc ogrendim, bi dersim ki sinavlarim gayet iyiyken C gormiyimmi notmu, soka girdim resmen, hmen hocaya email yazdim tai nasil olur bu diye, ceaben bi class workun eksik, o da neymis, labratuvarlari yapiyorum bide onlari quiz olarak koyuyor onlari yapmamisim ama oyle bunal;dimki o dersten sadece zaten cisco 'nun sayfasindan haftada iki quizini yapiyorum birde labratuvar odevlerini mi gecicem blackboard accounta diye salladim resmen, hani dedimki merak ederse verirm lab manual'i:P, sanki hocanin cok ihtiyaci varya yapmama:P neyse cok sukur onlari yaparsam degistirecekmis, haftaya kadar sure verdi!

3 comments:

Kuaybe said...

Allah kolaylık versin canım.. çok kötü oluyor yaa insanın beklemediği bir not alması.. inşaallah AA gelir :))

Güneşli Günler said...

Bir zamanlar kendine müzmin öğrenci sıfatını yakıştırırken şimdi bana o kadar uzak geliyor ki o yıllar. Yaşlanıyorum besbelli. Arzucum inşaallah en güzel notları alırsın. Bu arada Türkiye'ye dönüş yakın mı. Hayırlısı bakalım. Sobelemişsin ama soruları bulamadım ben, neyse biraz daha arayayım bakalım. Sevgilerimle...

Unknown said...

Cok sagol kuaybecim, ins diyorum duana:)

Yok Ahimsacim benim kadar yaslanamazsin:)ben bi ara herhalde unv'den torun sahibi filan oludugumda mezun olurum diye dusunmeye baslamadim degil:))Sobe'nin konusu takintilarimizdi:)