Friday, June 15, 2007

Bugun turk okulunun graduationi vardi, bende guya fotograf cektim cektirdim hani hatira diye dusunerek, sonra ne ldu eve geldim, aslihan bize minik dualardan bi parca soyluyrdu, sildim formatladim daha cok space olsu diye, azicik usenmeyip kamerayi alabilirdim hemde alt kattaydi, sonucta fotolari yalnislikla sildim, vede goruntude guzel olmadi...ama iste oldu bitttiii....Bugun kucuk capta bi kermeste vardi, iki tane Vakko esarp aldim, hakikaten cok ucuzdu, biri mavili tonlarda filan, bir digeride uzun zamandir istedigim siyah beyaz, ikinci banhsettigimi cok begendim, ama eve geldikten sonra akerin web sayfasina baktim ve esarplarin hemen hepsinde aklim kaldi:( Turkiye'ye donuste sanirim kendime her hafta hadi abartmiyim ama her iki haftada bir esarp alicam insaallah, burada gonlume gore esarp bulamadim gitti, webten begenip aldirdiklarimda gelince cok begenmedim vs... Bi kac kisiyle tanistim, bu yonuylede guzeldi seviyorum degisik yuzleri:) kac gundur evden cikmiyordum ya bugun bana coook iyi geldi, birde tmizlik yaptim ya aslinda bence o cok daha iyi geldi:P ,hadi kollarim agriyor diye yapmiyorum yapmayincada evde kendimi pek bir bos hissediyorum:) Birde cuma gunlerini pek severim ben, bu cuma ya da bi cok sey yetistirdim ya daha bi cok sevdim:)

No comments: