Wednesday, June 06, 2007

Bu hafta hic bitmiyor, gunler uzadikca uzuyor, her gun bir sinav, zor sorular, kafayi yemek uzere olan bir ben bunaliyorum, ekimde 4 yil olacak turkiyeye gitmeyeli, babamida gormeyeli, bugun bi arkadas turkiyeye tatile gidiyormus ve bana veda etmek icin tlf acti, nasi icim gitti anlatamam, dersler agir ben sinavdan sinava kosmaktan yorulmus bir halde, zaten kollarim agriyor, hele sali gunku sinavdan sonra sg kolumdada bir agri, dile kolay 3 saat yaz yaz bitmedi, bugunde yin bir uc saat habire yaz soru cevapla, 27+25+63+10=125 sorumu eder, iste o kadar soru cozdum, kafayi yedimmi yok ama yemek uzereydim, bi sure sonra kafam durdu zaten, karnim ac, yorgun bir bee, zaten sabahtan aksama kadar ders calismaktan boynu ve sirti agridan bir hal olmusum...neyse bu gecenin de sonuna geldik, yarin son sinavim var, icimden hiiiiiccccc clismak gelmiyor, biktim yahu nedir bu!!!!ben turkiyeye gitmek istiyorum biraz dinlenmek istiyorum, kisa kadar nasi sabrederim bilmiyorum, su sira yine aldigim iki kiloyu verdim, tartilmadim, ama ben zayifladigim zamani biliyorum, cunku kemiklerim daha cok agriyor, yuzum daha cok soluk bi hal aliyor...dua edin arkadaslar, su yarinida bi atlatiyim hayirlisiyla....

No comments: