Tuesday, June 05, 2007

Bugun sinavim vardi, evi temizlemem lazimdi, tabi ben ilk once ev temizlemeyi terci ettim, sinav calismam icin sanirim sadece 20 dakikam kalmisti, karnimda acikmisti, ama namaz kildim, esim geldi beni okula getirmeye bende cikarken evden bi snapple kaptim dolaptan okula giderken hem onu ictim hem ders calistim biraz daha, ama hala actim, derse girince kendime bu sefer bi sprite bide cikolata aldim, synphony en sevdigim, neyse o da iyi gelmedi ac karna, onceden yani ben gencken cikolata doyururdu beni sanirim yaslaninca doyurmuyor mideyi:) sinav bitti biraz yatissada acligim hala actim eve geldim kostu kostur, canim kisir yemek istedi, msn'de de liseden bir arkadasimla chatlesiyorduk, ay ben kisir yapayim ,canim kisir istyor dedim:) neyse aksam ders cikisi, kisir, pogca cay bide dunden kalan kekle gecistirilir dedim:)hadi ben dolaptaki makarnadan bi dilim isttim, yukari bilgisayar basina gectim, arakadasima makarna yedigimden kisiri aksama biraktigimdan bahsettim, oda bana ozledigi bisiyden, yillar yillar once o bize geldiginde, seviyor diye hergelisinde, alman pastasi yapardim, bazen yengem yapardi, ama hepsi guzel olurdu, bide ben o zaman yedigim seylerin lezzetini daha bi cok alirdm, cunku tam kafa arkadaslarim, yengelerim yanimdaydi, simdi esim en iyi arkadasim ama oyle ayriki yemek hususunda secimlerimiz, bi kere ben et sevmem o ise sut, peynir, kaymak ve onalrin cicine girdigi hersey! onun sevmedikleri benim en sevdigim, benim sevmediklerim onun en sevdigi, iste bazen arada bulsuyoruz ama sagolsun o yapiyor fedakarligi:)neyse asil anlatmak istedigim baskaydi...o alman pastasinin tarifi elime gecene kadar hep disardan alinip yenen birseydi!hele o benim cocuklugumun vazgecilmez tadiydi, hemen her gun pastaneye yigende yaninama alinip gidilir yenirdi, bazen pakette eve getirilir evde yenirdi...Eneside ben alistirmistim ona, aslinda benden yedi yas kucuklugunu dusunursek belki aslihancim kadar bisiydi, ama ben onu cok severdim, o benim yigenim degil kardesimdi, oyle hissederdim, halada oyle, degismiyor bu duygu, o uzulsun ben daha cok uzuluyorum, abime bir laf soyletmiyorum, ilk ya iste bide yas farki az ya, bide istedigim kucuk kardes ya iste o yuzden cok seviyorum...bugun alman pastasi hem o coculugumdaki guzel gunleri, hem enesin o guzel bebekligini getirdi aklima...cok uzun yilar oldu o pastaneye gitmeyeli acaba hala ordamidir?yine o alman pastalari varmidir?ve acaba yine ayni eski kadar guzel ve lezzetlimidir?

No comments: