Sunday, June 10, 2007

Bu pazar yine alisveris yorgunlugu+misafirle bitti, guzeldi hamdolsun,... ama yine istedigim gibi bir ayakkabi bulamadim bulduklariminda size'i yoktu, zaten manhattandaki macys'te acayip cesit oluyor vede ilgilenen cok, burda bi tane calisan eleman bulana kadar caim cikti:(sanirim carsamba persembe gunu gibi aslihanla gozum kesip gidicem manhattana:)babamiza babalar gunu hediyesi almak lazim, kendimize ayakkabi, kizima sandaleeet...sanrim okul olmayina en cok sevdigim sey alisveris:)michael korsun ir ayakkbisini godum, cok begendim, ama iki tommy ayakkabi alsam ustune parada artiyor:)en iyisimi tommyden vazgecmemek:) ama nine westtede guzel modeller gordum, ama ben aaradigi ayakkabiyi bulana kadar bekleycek yapidayim hic sevmiyorum acele ve uyduruk seyleri:)bugun mesela sirf u yuzden kirmizi bir cantayi biraktim, simdi alsam kirmzi cantam olurdu diyoru, bi tane vardi takmiyorum diye hediye ettim:) macysten yine uzun etek buldumya, bu sene uzun etekte baya bi ihlas gosterdim sanirim:)yada bu yazin modasimi uzun etek:)))yarin kizlari davet ettim, belli degil gelecekleri ama ben yinede bisiler planladim aklimdan hani gelirlerse carcabuk hazirliyim:)bu sira aklimda zeytinyagli sarma var, okul biti ya kendime yapacak zaman alici isler ariyorum, yarin kitap okumaya baslayaagim daha dogrusu basladigim iki kitap var, biri ingilizce biri turkce, ingilizce olanin turkcesini bi blogda tavsiye edilir gormustum, ama ben cok sIkIldim okurken psikolojik bir kitap cunku, digeride aglayarak okuyorum resmen:)o yuzden ya evde kendi basima okumam en iyisi, yoksa millet deli filan diyecek, ama konusu canakkale olunca insan ister istemez agliyor, ne kahramanliklar olmus... bi kac arkadas ziyretide yapayim diyorum su tatilde cunku baya bi davet eden var birinden baslamak lazim gitmeye ve sonmrasinda sirasiyla davet etmek lazim...esim su sira yardimci edinmem mevzuunda israrli ama ben hakiketen yipranicam diye urkuyorum, cunku yanimizda calisan birine rica da bulnmak bana zor geliyor, babamin iyerine gittigimde calisan elemanlara bana icecek bisi soylemesini soylesin abim yada babm, acayip utanirdim, koca koca adamlar hizmet ediyor diye, ben boyleyim napayim, bi arkdasim, eve yardimci tutmak isyeten babasina demiski, baba ben emin ol gelen teyzeye bi is yaptirmam kendim daha cok yaparim, onada cay verir oturturum, sunlar sunlar yapilacak edilecek diyemem...ama lazimda en azindan kollarimin agrisinin hafilemes acisindan, belki esimde benimle birlkte olur yardimci olarak dusundugum hanimla gorusmemde...
Post a Comment