Sunday, June 10, 2007

Bu pazar yine alisveris yorgunlugu+misafirle bitti, guzeldi hamdolsun,... ama yine istedigim gibi bir ayakkabi bulamadim bulduklariminda size'i yoktu, zaten manhattandaki macys'te acayip cesit oluyor vede ilgilenen cok, burda bi tane calisan eleman bulana kadar caim cikti:(sanirim carsamba persembe gunu gibi aslihanla gozum kesip gidicem manhattana:)babamiza babalar gunu hediyesi almak lazim, kendimize ayakkabi, kizima sandaleeet...sanrim okul olmayina en cok sevdigim sey alisveris:)michael korsun ir ayakkbisini godum, cok begendim, ama iki tommy ayakkabi alsam ustune parada artiyor:)en iyisimi tommyden vazgecmemek:) ama nine westtede guzel modeller gordum, ama ben aaradigi ayakkabiyi bulana kadar bekleycek yapidayim hic sevmiyorum acele ve uyduruk seyleri:)bugun mesela sirf u yuzden kirmizi bir cantayi biraktim, simdi alsam kirmzi cantam olurdu diyoru, bi tane vardi takmiyorum diye hediye ettim:) macysten yine uzun etek buldumya, bu sene uzun etekte baya bi ihlas gosterdim sanirim:)yada bu yazin modasimi uzun etek:)))yarin kizlari davet ettim, belli degil gelecekleri ama ben yinede bisiler planladim aklimdan hani gelirlerse carcabuk hazirliyim:)bu sira aklimda zeytinyagli sarma var, okul biti ya kendime yapacak zaman alici isler ariyorum, yarin kitap okumaya baslayaagim daha dogrusu basladigim iki kitap var, biri ingilizce biri turkce, ingilizce olanin turkcesini bi blogda tavsiye edilir gormustum, ama ben cok sIkIldim okurken psikolojik bir kitap cunku, digeride aglayarak okuyorum resmen:)o yuzden ya evde kendi basima okumam en iyisi, yoksa millet deli filan diyecek, ama konusu canakkale olunca insan ister istemez agliyor, ne kahramanliklar olmus... bi kac arkadas ziyretide yapayim diyorum su tatilde cunku baya bi davet eden var birinden baslamak lazim gitmeye ve sonmrasinda sirasiyla davet etmek lazim...esim su sira yardimci edinmem mevzuunda israrli ama ben hakiketen yipranicam diye urkuyorum, cunku yanimizda calisan birine rica da bulnmak bana zor geliyor, babamin iyerine gittigimde calisan elemanlara bana icecek bisi soylemesini soylesin abim yada babm, acayip utanirdim, koca koca adamlar hizmet ediyor diye, ben boyleyim napayim, bi arkdasim, eve yardimci tutmak isyeten babasina demiski, baba ben emin ol gelen teyzeye bi is yaptirmam kendim daha cok yaparim, onada cay verir oturturum, sunlar sunlar yapilacak edilecek diyemem...ama lazimda en azindan kollarimin agrisinin hafilemes acisindan, belki esimde benimle birlkte olur yardimci olarak dusundugum hanimla gorusmemde...

7 comments:

Kuaybe said...

Ay canım benim.. o kadar sevindim ki sınavlarının bitmesine :)) ya ben yokken neler neler olmuş :)) Allahtan doğumu yakın bir hamile yoktu, o da doğum yapardı kesin :))

Yardımcı konusunda seninle aynı fikirdeyim.. ben de kimseye " şunu yap, bu da olsun" diyemem.. ayrıca evimde bir yabancı bulunması fikri de bana hep itici gelmiştir.. mahremiyete aykırı gibi sanki.. ama tabii mecburiyetler herşeyi değiştirebilir.. inşaallah en hayırlısı olur..

Öptüm prensesi..

Unknown said...

:))kuaybecim yuzumde tebessumle okudum yazdiklarini:)cok sekersin ya:)

Bizde oyle hani kalacak edecek sekilde istemiyoruz haftada bi kac gun sadece glecek birisi suan icin ihtiyacimiz olan bakalim hayirlisi ins...

Buarada kisirimin bi tarifi yok desem dogaclama bisi desem inanirmisin:)o anki ruh haletim ve m,alzeme neye elveriyorsa cikiyor iste birden ortaya:) bulgur miktari su hepsi goz karari, ama soyle bisi soyleyebilirim bulgurun ustunu 2/3 parmak kalinliginda gececek su miktari, salcasini ilikken ekliyorum mesela 2.5-3 su bardagina 2 yemek kasigi dolusu domates salcasi tat salcada da favorim buarada, birde cok az belki bir kasigin 1/3 kadar biber salcasi bazen ince ince kuru sogan ve yesil biberde ekliyorum ben, yagi bol olan kisir guzel olur, bol bol limon suyu yok buarada benim kisrimda, en fazla cok cok olsun bulgur bir limonun suyudur kattigim aa limonlarim sulu:)birde nar eksigi abartmamak kaydiyla coook yakisiyor, varya bunlarin hepsi eneme yanilma yontemiyle yapiyorum ama bir dahaki sefere senin icin olcecegim ve oyle net bir tarif verecegim canim:)ya ins istanbual eldigimde bana gelirsinde sana kisirlar yapmak nasip olur:)vede yusufcugu yakinen gorup sarilip opmek:)

Anonymous said...

Merhaba Arzucum kolun ve bilegin epey uzun bir suredir agriyor olmali cunku bunu bir yerde daha soylemistin, hic doktora gidip test yaptinmi? EMG testi, Belki damarlar da bir sorun olabilir ve ya fazla kulanmaktan da olur. Hoscakal

Unknown said...

Sevgili anonyomous, doktora gitmedim, cunku agrinin elimi cok kullanmaktan kaynaklandigini biliyorum, 2 sene once bnzer agrilar yasamis ama o zaman bilegimin hemen ustunde beze seklinde bir sey olusmamis doktor kas gevsetici bir ilac verip ellerimi kollarimi cok kullanmami soylemisti, dinlenmeye ihtiyacim var sanirim!endisen icinde tesekkur ederim:)

Anonymous said...

Carpel Tunnel sendromu hakkinda biliyorumusun arastirmani tavisye ederim(benimde seninkine benzer sikayetlerim oldu, bilegimin uzerinde agridigi zaman beze seklinde bir siskinlik oluyor) ozelikle sende bilgisayar kulanan birisin tavsiyem kulak arkasi etme . optum

Anonymous said...

Selam okudugun yada okuyacagin ingilizce ve Turkce kitaplarin ismi nedir?

Unknown said...

Sevgili Anonynomous, kusura bakma yorumunu biraz gec cevpladim umarim okursun:)Carpel Tunel sendromunu arastirdim,ama benim agrilarim cok benzer seyler degil, benim agrilarim biraz daha basit kaliyor gibi:) tezcanli olamam, hemen basladigim bisi bitsin cabasinda olmam, ve herseye yetisme azmini gostermemden kaynaklanan bir agri benimki, dinlenmem gerekki bunu yaptigimda elimdeki beze gececek duzeye ulasiyor, ertesi gun tekrar baslayinca eski hareketli tempoya yine artma oluyor stressinde onemli bir etken oldugunu dusunuyorum, cunku okul doneminde daha coktu ve agrida hissediyordum cok fazla, simdiyse agridan zyade kucuk bir beze olusumu var ve zaman zaman azalip zaman zaman artiyor, insaallah gecek umidindeyim:)ve takmamaya calisiyoru, cunku o zamanda azaliyor elimdeki o beze...

Okudugum kitaplardan ingilizce olan Love's Executioner(baya uzun duredir bakmiyorum yuzune, en son the devil wears prada'i aldim ona basladim:))
Turkce olan ise, Bir Destandir Canakkale