Monday, June 11, 2007

Temizlik!!

Hakikaten varmi mis kokulu bir evde yasamak gibisi:))"Temilik imandandir" dusturu insani daha bi ferahlatiyor bu noktada:) kac makine camasir yikandi saymadim bile, baya bi coktu:)e iki hafta dile kolay dogru durus camasir yikanmadi:(hele tuller Allahim o ne parlakliktir:)resmen renklerini buldular tekrardan:) penreleri islak silme isi benim, kurulma iside esimin oldu:)aksaminda br nur vakti, saat 10 gibi, gelen gecen civar komsularimiz bakip bakip durdular, muhtemelen kafalarini egdiklerindede gulduler halimize:)ama olsun yilmadik :)hemen tullerimizi astik, takim ruhu icerisinde cabucakta bitirdik, aslinda benim yardimciya degilde, esimin daha cok yardim etmesine ihtiyacim var sanki:)

2 comments:

Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba Arzu:) Senden mutlusu yok şimdi. Ben de çamaşır yıkadıkça mutlu oluyorum ama sonrası kötü işte. Dağ gibi ütü...Eşim şu an New York ta. Kaldığı ailenin evi pek iyi değilmiş dediğin gibi. Ayrıca New York çok pahalı dedi. İstanbul'a benziyormuş ama. Gelince fotoları koyarım artık bloguma. Görüşmek üzere.

İstanbul'dan sevgiler.

Unknown said...

Hosgeldin Kirpikteki Gozyasi:) valla evet sonrasi dag gibi utu oluyo ve o dag karsimda duryor suan:) ya evet burd evler cok kotu bizde 10 yillik yeni sayilabilecek bir binada yasiyoruz ama burayi bulan dk 2.5 yil hic icime sinmeyen bi evde yasadik:(hos simdiki yasadigim daireyide turkiyede herhangi bir daireyle kiyaslanacak olursa kesilikle cok vasat bulunabilir ama burda lux kivaminda:)Sebze meyve evet turkiyyele kiyaslayinca pahali ama burda kazanan eden birine gore ucuz denilebilir aslinda:)bide burda kesinlikle kiyafetler cok daha ucuz turkiyeye gore, hele canta, ayakkabi ve parfumler baya bir indirimli geliyor...Buarada Allah kavstursun diyim hakikaten zordur simdi senin icin cok, ins cok cabuk gecer zaman senin icin:)Saglicakla, buarada yardimci olabilecemiz bisi olursa email atabilirsin...