Monday, July 02, 2007

3 Temmuza dair...



Annem'e sormustuk bir gun,"yaslaninca nasi oluyor 40 yil 50 yil nasi hatirlaniyor, nasi bisi o kadar yili gecirmek diye", annnemde bize, sadece onemli gunleri hatiriyorsun,mesela benim onem verdigim, mesela dugunumu, cocuklarimin dogdugu gunleri, sevdigim birinin vefatini demistide,nasi bir duygu olmali ki bu demistim! dunya hayatimin 28. yilindayim bugun:)annemin dedigi sekilde hatirliyorum gecmisi:) 18'lerdeyken 28 yas ne cok gelirdi, simdi ne de genc bir yas aslinda diyorum...ozellikle 19'dan sonra ne de cabuk tukendi bu 20 li yaslar! Dogum gunumu ilk kez bir gun oncesinden kutlayan Turkiye'den bir arkadasim oldu! esim napacak en cok onu merak ediyorum:)Aslinda yaslandigim icin aglamak istiyorum, ben acaba cok mu pardon garip bir duygusalmiyim:)Rabbim hayir ve hasenatla dolu bir omur nasip etsin dilerim...

5 comments:

Güneşli Günler said...

Arzucum doğum günün kutlu olsun. Rabbim hayırlı uzun bir ömür versin. Evet senin de dediğin gibi bir yaştan sonra yıllar çok hızlı akmaya başlıyor. Güzel anılar biriktirmek, güzel ameller işlemek lazım İnşaAllah.

Anonymous said...

amin amin amin.....
yeni yaşın hayırlı olsun canım benim...

Unknown said...

Ahimsacim ve Yaban Erikcim cok tesekkur ederim!Saglicakla insaallah...

C.SuLTaN said...

Arzu kacirmisim ben dogumgününü, gec olsada kutlamak istiyorum. Allah yeni yasinla birlikte kalbindeki mutluluklari istekleri sana nasip etsin! Nice hayirli ,saglikli yillara..
KeLeBeKk

Unknown said...

Ceydacm, tesekkur ederim, saglicakla canim...