Friday, July 06, 2007

Kac gundur yazmak istiyorum bir hadise ve bana dusundurdukleri hakkinda ama bir turlu olamadi. Yalanci Yarim dizisini cok severdik, ara sira bazi bolumlerini cok cocuksu bulsakta, her persembe yada c.tesi you tube'a yuklenmesini sabirsizlikla beklerdik, ta ki gecen haftaya kadar...Hakikaten soke olduk esimle, hani hic beklenen bir sey degildi basroldeki oyuncunun boyle ansizin olan kazasi ve ardindan gelen olumu...Inna lillahi ve ileyhi raciun dedik! Hepimiz olecegimizi biliyoruz, ama genclikten ileri gelen birsey sanirim ki olumu ekseriya biraz daha gec yaslara yakisan birsey goruyoruz!yalniz henuz ceyrek asri yeni doldurmusken bu yeryuzu misafirhanesinde, birden ebed alemine acilmis olabiliyor kapilar! Acikcasi bu duydugum en uzucu olum haberlerinden biriydi, belki benimle yasit olmasi, belki 28. yas gunumun hemen oncesinde olmasi cok etkiledi beni...resmen benimde basima bisi gelirmi diye dusunmedim urkmedim degil, olumu cok yakin hissettigim zaman dilimlerinden birini yasadim...Hayatta Allah'tan ve O'na ve Rasulu'nun getirdiklerine imandan baska hersey bos bunu birkez daha anladim....Hakikaten ev, evlad, es, hepsi dunya hayatinin zineti, susu, hersey emanet hic birsey baki degil, sadece Rabbin rizasi gozetilenler haric...Baris Akarsu'nun annesine kalben oyle uzuldumki, yerinde olmayi hic istemezdim, Rabbim imtihan etmesin, ama annesine masaallah da dedim, hakikaten Rabbim veriyorsa bir imtihan sabrini da veriyor buna bir kez daha inandim gonulden, annesinin soyle dedigi yaziyordu okudugum bir haberde"Rabbim onu cok sevdi yanina aldi", evlad iste Rabbimizin en guzel emanetlerinden, veren O, alacak kudrete sahip olan da O. Bunu bilmek meseleyi bu suurla kavramak ne buyuk bahtiyarlik, ama sabrida cok guc iste...Rabbim bize hayirli imtihanlar versin, kaldirmayacagimiz seylerle bizi imtihan etmesin, imtihan oldugumuz seylerde kaybedenlerden degilde kazananlardan olalim insaallah!Olum her an gudnemde nezaman nerde ve ne hal uzere gelecegi belli olmayan birsy o yuzden ya Agizlarin tadni kaciran olumu cokca zikredin diyor Allah Rasulu(sav) hatirlayalimki olumu sIkca ebedi kalacagimiz yurda olan bagimiz, istiyakimiz, vede o olcude amellerimizin guzelligi, ihlasi artsin insaAllah....

No comments: