Thursday, July 26, 2007

basliksiz..

Turkiye'den uzak olunca tabi daha ziyade gunluk gelen Turk gazetesinden yada internetten takip ediyorum haberleri, ve resmen soklar yasadim, hakikaten bu kadarmi seviyesizlesebilir siyasiler dedim, dedirttiler, guzel yurdumun guzel insani kendilerine oy vermedigi icin ne aptalliklari kaldi, nede dunyada gordukleri o kadar millet icinde en kisiliksiz oluslari, sensin kisiliksiz diye bagirmak isterdim o secilemeyen vekil adayina! yada secmene aptal diyene, sana oy verip meclise getiren seni dokunulmazlik zirhina sokan bu yurdun insani degilmi, senden aptali olurmu, secilipte milletime nasil hizmet ederim dusuncesi yerine hakaret edip kendini bisi sanan ukala, densiz!bi de hanim olacaksin! Sevgi ,Saygi erdemleri kalbinden sanki cerrahi mudahaleyle alinmis seviyesiz!, bu kadar igrenmedim siyasetten nerde kaybettginde hatayi kendinde arayacak erdem! su yaziya bir bakin derim"Seçmene aptal diyen aptallara..." diye basliyor...
birde su yaziya goz atin derim Tugce Baran

2 comments:

AYSUN said...

Güzel yazılar gerçekten de. Ama laik kesim bunu anlayamıyor ki... Maalesef maalesef.. Onlara göre biz ötekileriz. Ve ötekiler olarak da kalmaya devam edeceğiz...

Unknown said...

Turkiye'deki bu ayrim kadar fena bir sey yok, ayni ulkenin evladlariyiz, hepimiz ulkemizin felahi, refahi icin ugrasiyoruz!!ama bazilari ekmeklerine daha cok yag surecek diye, ulke cikarlarini hice sayiyor, insanlari proveke edip,guzel yurdun saf kalp saf niyet insanini ulke elden gidiyor diye feryat figan ettiriyor! su secim sonuclarina uzulen insanlari anlayamiyorum!ne denilebilirki, Allah izan selamet versin!