Friday, July 27, 2007

Tebessum:))

Bugun kultur merkezinde cocuklarin hazirladigi programa davetliydik, giriste Gonca dergileri siralanmisti, bir tanesini aldim elime, eve gittigimde Aslihan'a okurum bir kac hikaye diye:)eve geldikten sonra yogunlugumuzu uykuyla attik kizimla, cunku o butun binayi dolasan bense arkadasindan kosan anne insani oldugumdan ancak uyku iyi gelebilirdi bu yorgunluga:)derken aksam olmak uzereyken uyandik!babamizla manavda bulusup manav alisverisimizi yaptik eve geldik, eve geldikten sonra bende gonca dergisine bakinmaya basladim,yemek icin disari cikacagimizdan babamizin hazirlanmasini bekliyorduk, hatta bir hikaye bile okudum aslihana, derken ben dergiyi karistiriyordum, birden orta sayfalarda bir yerde, derginin en renkli sayalarindan olan bu kosede Kuaybe Basturk ismini gorunce, yuzumde kocaman bir gulumseme olustu:) esime seslendim, aaaa biliyormusun, taniyorum ben bu sayfanin yazarini, aaaaaaa hadii gel gel cabuk bak azizzzzz!!!!Kuaybecim Gonca'ya yazdigini soylemistin ama ben senin yazdiklarini takip edemeyecegim diye acikcasi uzulmustum, cunku senin guzel bir kose hazirlayacagini biliyordum, ve dergide yazdiginida unutmus bir haldeydim bugun,belki beynimin cok dolu olmasindan! fakat isminin birden karsima cikmasi beni cok mutlu etti:)esim nerden taniyorsun diyince, blogtan, hani sana gostermistim ya fotografini bir Yusufcuk vardi iste onun annesi:))dedim:)bloglardan tanidigim yuzyuze gorusmesekte,arkadasim dedigim o yakinlikta gordugum bir cok insan var, bu da blog dunyasinin en guzel nimeti olsa gerek:)tekrar basarilar sana Kuaybecim!

4 comments:

Kuaybe said...

Arzucum, ye ben çok sulugözüm ya da hala hormonlar devrede bilmiyorum ama yazını okuyunca tutamadım işte gözyaşlarımı.. Çok teşekkür ederim canım.. Benim için çok büyük bir mutluluk oldu bu inan.. Beğenmene ve Aslıhan'a okumana da çok sevindim.. Ve tabii binlerce anneyi ve çocuğu hayal ettim o sayfayı - aslında genelde dergiyi okurken - daha da mutlu oldum.. Allah razı olsun ebeden :))

Unknown said...

Canim hakikaten cok begendim hazirladigin koseyi:), cok seker olmus:) buarada bilmecenin cevabini verecekmisin gelecek sayiya:)baktim ama goremedim dergide bir yerlerde:)gerci bakar korumdur biraz ama:) ben seninle iftihar ettim, masaallah, barekallah,insaallah is hayatinda basarilarin artarak devam etsin:)artik bak amerikadan bile takip ediliyorsun:)ama samimi soyluyorum hazirladigin koseyi goremeyegim diye uzulmustum, Allahn izniyle baska bisi daha dilesem olacakmis:)bu hafta cuma gunu kulaklarin cinlarsa aksam uzeri gibi bilki ben seni ve dergiyi anlatiyorumdur arkadaslara:)))Yusufcugu ve seni opuyorum, Istanbulun tadinida benim yerme cikar bol bol, coook ozledim coooook, bende simdi agliycam:)

Ayşe said...

Kuaybeciğimi bende tebri etmek isterim buradan..Gonca dergisini bizde tatile gitmeden önce almıştık, alır alımaz hemen kuaybenin adını aramıştım ama sanırım daha yazmaya başlamadığı bir sayıydı görememiştim. İlk nt ziyaretimizde alalım bizde inşallah.

Arzucum, yazılarının çoğunu okudum şimdi. o kardeşlik duygusunu insanın içine hemen nasılda veriyor hayat görüşlerinin benzerliği..bana öyle oldu da:)

Sevgilerimle...

Unknown said...

Aysecim sagolasin, hakikaten dedigiklerine katilmamak mumkun degil:))Masaallah cok bilincli ved eglenceli bir annesin, yorum yazmasamda surekli takip ediyorum sizleri:)